cajsadiva

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Äntligen fredag..

Av cajsa jussila - 27 maj 2011 09:37



Då var fredan kommen... ! Jag har åkt på en rejäl snuva.. super duper snuvig... atttjoooohohoho   drygt!!

sen har jag även fått någon svullnad på högerfoten...

överbelastning.. Var ute o gick en lång runda med Darlingen i gå kväll.. jäklar vad snabbt han gick..!!

 

jag fick hålla , tusan så hårt, i hans arm för att hinna med!! hahaha....

 

   Sen blev de ryggläge för mej resten av kvällen!

 hade  satans ont i foten!

 

Darlingen fick passa upp mej... Te , massage, och fotbad... hahha

 

      

..Tack min Darling för uppassningen.....    fast jag har ju ännu ont i min fot!  

 

Veckan har varit bra... umgåtts med mina döttrar Dixi o Dimi, haft nice...

 samt  har jag  haft många andliga händelser!..

dom skriver jag om lite senare...

 

Förra helgen var jätte mysig... då kom  Karin till oss!!

 

    toppen rolig kväll fick vi!! Karin kom snart  igen!   

 

På söndan lagade mamma Palt.. ! de e vår familjerätt..

när hon lagar den, så kommer släkten o äter hihi..

 

     

    detta är riktigt gott... med  riktigt smör e de godast!!

 

8  st av våra nära o kära kom och mumsade i sej!   

 

På tal om mat.. så ska  Jag Mamma & Dixi göra maten till Dixis student!

      det blir ett par smörgåstårtor!!   alltid gott!!

 

Nu e nästan allt inför studenten fixat...sköönt...

mycke att tänka på .. hela tiden! hih  

 

på måndag e de sambatåget.. jag har köpt sambakjol o visselpipa till henne.. de ska bli en härlig syn att se Dixi i den! hihi            

 

                          Det blir nog en Festfylld  vecka!

 

      

                                      Party Pinglan...

 Jag kommer stå vid spisen o laga mat , så Dixi o hennes kompisar kan komma o äta och vila lite.. hi

 

Fick nyss ett sms från Mio.. " då ska man se Baksmällan 2 i kväll!.."

 

       den vill  jag oxå se!!

 

Letade efter en film som jag och Dimi skulle se.. 

vi fick välja mellan,  Åsa Nisse & Kung fu Panda 2!!   hmm

 

 Dimi ville inte se någon av dem! "Finns de ingen musik film mamma".,undrade hon... 

 

       

 

  Dimi håller på att öva på  en  Miley Cyrus låt, som hon ska sjunga för Dixi på hennes student....       

 

Nu ska jag plocka fram lite fika.. Eve e här nu!..

 

      eve o lady .... mys pys.. ihi

 

kram!

 

  

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

27 maj 2011 14:00

Så snygga vi är.. De har jag aldrig tänkt på..;)

Kommer snart igen och pussar på dig. Hälsa sin mamma igen, hon är den finaste<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards