cajsadiva

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Sambatåget!!

Av cajsa jussila - 31 maj 2011 08:18



I går var det Sambatåg... Dixi och ett hundratal  ungdomar som tar studenten, dansade samba genom gator o torg...

 

det var en Härlig syn!!   hihi

 

     Johanna o dixi... barndomsvänner....

 

    Pontus... Mios bästa kompis...

 

   härliga  sambatjejer! hih

  

dixi och carro.. (mios flickvän)

 

  hahaah vilken Super Bild iihih

det stålar verklig glädje:) hii

   

 

  det var en rolig upplevelse.. !    alla dessa fina bilderna togs av vår mästerfotograf, Felle brors dotter!

 

 

Ett par timmar senare bjöd jag mina barn på Tacos...

det var både gott o trevligt.... som vanligt hihi

 

   Celinn  så fin ...

 

  

mio och carro mätta o belåtna intog dom soffan o mös..

 

Dixi kom lite senare med ett gäng vänner...

de stannade någon timme , jag hade ju lagat tacos , så några av ungdomarna åt med stor aptit   hihi

 två av dem ställde sej å börja diska!

 

"du ska inte stå med allt cajsa" , sa dom

väldigt snällt ... o disken blev ren hihi...

 

  samling i soffan!!

 

Dixis vän Emelie dök även upp...  

strax efter nio var huset tomt, Dixi åkte med Emelie o   .

idag är det  stor mat dag... Vi ska göra flera smörgåstårtor, till Student firandet i morgon!!!....

 

Min mamma ,jag, dixi  och emelie ska hjälpas åt....

 

Jag ska strax dra iväg o  fylla kundvagnen... en hel del ingredienser kommer  att behövas!

 

     mums fili baba....   .........

 

Kram!

 

 

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

31 maj 2011 10:52

Vilka somringa bilder, sååå mysigt. Du bor ju bara helt perfekt då mitt i stan.

Pussar <3

cajsa jussila

31 maj 2011 12:50

ja centrum kan va bra , de händer jämt nåt häromkring hiihhi

 
Dixi

Dixi

11 juni 2011 18:59

resten av bilderna? var e dom? :))

http://dixicajsatrixibell.bloggplatsen.se

cajsa jussila

12 juni 2011 09:36

jag har ett par här:)) skickar dom till din mail:) puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards