cajsadiva

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

andliga steg o en grå söndag!

Av cajsa jussila - 14 augusti 2011 18:53


söndag... har varit hoppfull att solen skulle titta fram.. men de hoppet släcktes ieftermiddags när gråheten på molnen ej skiftade färg...och ingen solstråle syntes till ..

 

Dagen har varit helk ok, i alla fall   

Dimi kom hem , efter att  varit hos min mamma i helgen..

de har varit på aqua kul o shoppat loss i Malmö...

 

    Hon hade   även ett paket , liggandes här från hennes bror Mio o hans flickvän Carro., inhandlat på Liseberg!!

 

nytt fint nattlinne o lisebergkaninen..   

                                  Hon blev så glad!

 

I går hade jag en riktig hemma mys /soff kväll ..  med flera filmer som höll mej vaken till sena natten hiih

 

när jag väl lade mej, så var jag så himlans trött,men inte fick jag somna!... utan hörde stora steg i hallen.. !!

 

Lady låg vid min kudde o både hon jag hoppade till!   

 

"jag orkar inte" sa jag för mej själv.. '

Lady började skälla, jag drog henne till mej o lade täcket över oss..

Efter ett par minuter , drog jag bort täcket.. rummet var iskallt.. kollade snabbt om fönstret var öppet..

det var de inte!

vände mej om o drog åter täcket över huvudet, medans lady sprang i väg , hörde hur hon små grymtade.. men sprang snabbt upp i sängen igen!!

 

Jag bad mina kära på andra sidan om beskydd..

 

"kära momo(mormor) låt inget komma för nära mej , beskydda mej från själen som vill störa"

Det tog ett par minuter sen somnade jag gott..   

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards