cajsadiva

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

Tisdag Träning & Tarot

Av cajsa jussila - 30 augusti 2011 08:22



God morron...en kall o grå tisdag... brrrrr.........

 

Njuter som vanligt med mitt varma morron Te....

 

Det värmer gott, o denna goda smörgås mättar gott..   

 

      mumssss.. en god start på dagen.. !!   

 

Igår fick jag  fina gåstavar av min Darling...

använde mej av sådana på rehab o de var kanon bra!'¨

så nu ska jag  varje dag ,promenixa med stavar en lång förmiddags runda!!...

 

               cerise rosa fina stavar! hihi

 

saknar rehab liite ... även fast de tog all min energi.. pust stånk stön.. ska dit i år igen...  får jobba på hemmaplan tillsdess... 

Nu gäller det att visa framfötterna.. träna gå o simma..!

    

Monika , träffade  jag på rehabcentrum... Hon gav mej många goda tips, om ex  andra rehab centrum i sverige...

och även utomlands.. ska absolut kolla upp det!

för sol o värme är dundermedicin..   för oss med muskel sjukdommar.. !

 

Igår fick jag kärt besök...   av Isabelle..   

vi  lagade mat tillsammans, pasta med krämig pasta sås... 

det var roliga timmar , att ha henne på besök.. hi

 

 Kenneth tittade  förbi och käkade med oss ...     

 Även Eve  kom     men hade inte tid att stanna på middan.

Hon håller på att ta körkort, Go Eve   Go....   

 

De e de jag gillar med att bo Centralt.... 

att Nära & Kära tittar in  på en fika el käk...   

 

Så lite nojig e man ju över att flytta till landet:))

de ligger så pass nära stan , så jag hoppas o tror att  besöken fortsätter dit... hi...

 

Nu till nåt helt annat..... har köpt Tarotkort!!

    

denna tarotlek hade jag för ca 7 år sen... men när jag upptäckte att jag faktiskt var synsk.. så slängde jag mina kort.... Nu kändes det kul att köpa en ny!

 

Nu ska jag fixa mej  o dra ut på promenad med mina nya   gåstavar!  tisdags kramar   

 
 
Ingen bild

Karin Hack

30 augusti 2011 13:18

Hej Underbar.
Lite gåstavar, men de e ju bra, säger dom som vet.
Jag har också en tarotlek, men fattar som vanligt ingenting. Tar med den nästa gång jag kommer :)
Min bil är ingen glad flicka.. :( Försökte smörja Kenneth att han skulle laga den, men han bara skratta åt mig... :(

Saknar dig, Pussar och Kramar

cajsa jussila

30 augusti 2011 17:07

hej snäckan... längtar efter dej med.. ta gärna me korten så jag får ta en titt :))
Håller med att Kenneth kan allt smörja dej... nej nej Din Bil menade jag !! :) fnisss :))

 
Ingen bild

Karin Hack

30 augusti 2011 16:33

Never run faster than your angel kan fly..

 
Ingen bild

Karin Hack

31 augusti 2011 09:37

Hahahahaha min bil ja.. Och mig hehe ;)

cajsa jussila

31 augusti 2011 16:31

heheheh ja vi alla behöver smörjas i bland:-)

 
Sari

Sari

31 augusti 2011 22:55

mmmmums vicken en go macka....Vill ha!

Älskar din blogg!!!

Kramen

http://www.tuulikki.blogg.se

cajsa jussila

1 september 2011 08:21

Tack rara sari....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards