cajsadiva

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

regn blåst o värk..

Av cajsa jussila - 10 oktober 2011 18:55




Alla dar e värdefulla... men alla e  " inte precis lycko dagar !

 

Min dag började inget vidare...  vaknade med  värk i hela kroppen... det gråa vädret var orsaken... klädde mej varmt o lade mej under täcket... där låg jag till halv tre idag!!  

 

då hade kroppen värmts upp o värken försvunnit.... hoppade då  upp ur sängen o började njuta av dagen...

En ny förhoppningsvis härlig vecka har startat!   

 

Igår  var det söndag.... den avrundades med goda vänner o familj...

 

lagade kyckling gryta me ris sallad och en god paj..

 

                                                                 

 

några kom o fika o vissa åt av grytan...  

 

 

Mio och Carro kom med en prinsess tårta!   mycke mat o mycke god fika...   

 

christine o mickas tittade in...   samt  marie ...   kenneth    

 

     Mio o Carro...      samt arek o jag!  så klart! hi 

  

Men nu e det måndag , fast den börjar gå mot sitt slut...

Dimi ligger här brevid mej i soffan.. äter  glass

      hello kitty glassen..   blåbär & jordgubbs smak... mums...

fast jag har bara tagit en.. Än så länge!   

 

Min svägerska Bitte skickade ett par old pictures till mej..

 

    jag o kusin Jeje... inga dubbelhakor här inte!! hi  

kusiner, Challe Jeje Jag och Darlingen Arek...   får titta oftare på dessa bilder ,så låter jag bli glassen! haha

 

ha en mysig måndag..  

 

 "har jag haft med andligheter att göra? "

"så klart!"   

skriver ner de senaste ,i morn förmidda  Kram !!

 

 

 

 

    

 
 
Ingen bild

Karin Hack

10 oktober 2011 19:43

Den kvällen du träffade Arek... <3

cajsa jussila

11 oktober 2011 09:01

hej snäckan... nej den bilden e INte från vår första träff ! hihi denna bild togs nåt år senare:-) tror de var en kväll vi då firade bittes födelsedag..:) puss o kram

 
Sari

Sari

10 oktober 2011 22:57

hoppas du mår bättre nu Cajsa?!?
Fina kort och jag gillar att läsa din blogg.Händer en massa kuligheter runt dig jämt

http://www.tuulikki.blogg.se

cajsa jussila

11 oktober 2011 08:59

hej Sari.. idag mår jag bättre ... lite snuvig.. använder mej ofta av ditt tips..- "Riven ingefära i teet" .. dricker det just nu .. :) hhih
ha en fin dag.. o tack för att du gillar min blogg.. jag gillar Din :) kram

 
Ingen bild

En mamma

11 oktober 2011 20:59

Hej. Hittade dig via Kittys blogg. Fick igår ett chockbesked om att min 24 åriga dotters cancer har tagit ett jättekliv mot försämring, efter haft den i 12 år obotad... sista! cytostatika sattes in i dag i Lund och torsdag strålning i palliativt syfte. Kunde nätt och jämt stå på benen under dagen och köra hem. Lika utpumpad i dag. Skall följa dig och hämta kraft. Hon heter Charlotte och är min fina flicka så snäll, så snäll mot alla runt om.. Ge henne dina goda tankar. Kram från en förtvivlad och trött mamma.

cajsa jussila

12 oktober 2011 12:06

Hej kÄRA DU... TACK FÖR DITT MAIL.. förstår vad du går igenom.. då jag själv varit förtvivlad mamma , som kämpat med min Son, när han fick en hjärntumör 19 år gammal.. de var det värsta jag någonsin varit med om!
så jag förstår och känner den olidliga smärtan och maktlösheten,som du bär.. Min son segrade och är idag frisk... men går på täta kontroller..
Charlottes änglar/guider finns med henne hela tiden.. de kämpar vid hennes sida..
du och hon kommer att märka av dom..
de finns även en äldre kvinna som vakar över henne... en kvinna som du stått nära.
Jag har mediterat o bett healing guiderna att fylla ditt och Charlottes hjärtan med stark kärlek och kraft ...
varma tankar o kramar cajsa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Presentation


Hej ! här e jag med min andliga blogg.. häng med mej på min resa:))

Fråga mig

366 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards