cajsadiva

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

livet är underbart men orättvist.....

Av cajsa jussila - 12 oktober 2011 12:20



         Upptäcker varje dag hur fantastiskt livet är...

 

                                  

 

värdefullt , men livet består oxå av  oväntade händelser som   lägger sej framför våra fötter och skapar höga  hinder....

 

Hur illa man än  mår  och hur svag man än är, så måste man ta sej igenom det,  klättra, krypa, springa, falla!!

 slår upp  knäna o hakan...  men de gör inte ett skit ,

 bara man kommer Över!!

 

  Livet är underbart men oxå orättvist...  '

 

Känns fruktansvärt orättvist när  ens barn ,

vänner  och familj, drabbas..

 

så känner vi alla... mot dom vi älskar!

Att vi  alltid ska vara tillsammans  friska och lyckliga...

Jag Älskar att kommunicera med änglarna....  

 

 

 

glappet  mellan livet o döden är så tunn.. som en tråd...

 

 

         när jag pratar med själar på den andra sidan, så känns det som att jag står med ena foten där och

den andra foten ,här på jordlivet!

 

En märklig , men underbar känsla!

 

man upplever så mycket känslor, de finns  känslor  där, som Inte har namn, som man bara kan känna  genom hjärtat..


 

Änglarna beskyddar o vägleder oss i varje steg..

 

                    

             

 

 Inte alltid  så lätta att tolka.. 

men en sak är säker... det är en själslig njutning varje gång!


 

Kram !

 
 
Ingen bild

Kerstin

12 oktober 2011 17:15

Sanna o värmande ord!

 
Ingen bild

Susanne

14 oktober 2011 19:00

Hej!
Är så glad att jag hittat din blogg! Tycker det är väldigt fint och spännande med andevärlden. Jag önskar verkligen att jag som du kunde stå med ena foten här och den andra i andevärlden. Då kanske jag skulle kunna prata med min son som gick över förra sommaren.

Varma kramar från en mamma som saknar sin son oändligt

cajsa jussila

17 oktober 2011 08:32

hej Susanne,,
Tack för att du gillar min blogg.. här samlar jag de flesta o mesta av mina andliga upplevelser... beklagar så för att du mist din son... Om du vill så kan jag hjälpa dej att få kontakt med honom? skicka till min mail adress.. cajsa_diva@hotmail.com
varm kram cajsa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Presentation


Hej ! här e jag med min andliga blogg.. häng med mej på min resa:))

Fråga mig

366 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards