cajsadiva

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

torsdag 20 okt...

Av cajsa jussila - 20 oktober 2011 12:54

  


Snart e hallen klar...   

 

så jäkla skönt att närma sej målet!

 

det har varit riktigt rörit här hemma... rensat o röjt tusan!!

Nu börjar de likna  som mitt hem ... igen ! pusst hih

 

Arek fyllde firmabussen med flera säckar o några möbler...

lite skumt kändes de ju , eftersom de var "hela o fina saker "...

 

MEN JAG ORKAR INTE SAMLA PÅ ALLT!!   hih

 

Ett par påsar ska jag lämna till Loppis idag...   

 

Dixi hjälpte mej i går..   vi handlade röjde o skruvade upp möbler.. Tack Dixi!   

 

Sonen Kim kom o skruvade i hop den nya hatthyllan...

blev jätte gla av all hjälp..   Tack Kim!  

 

När vi satt där på hallgolvet i skruva så ringde det på dörren...

 öppnade och där stod  Anna..  en jätte gullig kvinna, som jag lärt känna.. Hon sträckte fram ett blompaket...

 

  

'där i låg denna vackra stora Ros!... skriven  lapp med texten "tack för all hjälp"...blev jätte glad o rörd...   

Tack rara Anna..   

 

 förgyllde absolut min dag...   

 

Idag e de torsdag  ute regnar det.. jag o Dimi sitter här i vår  varma  soffa ...

Hon e på bättringsväg...

 fick lite feber i går kväll igen... men är mycket piggare idag...   hon e lite blek om nosen... så jag håller henne nog hemma i morn med..  hon behöver äta upp sej o få upp energin... Hon har sjungt o lekt idag.. de e tecken på friskhet! hiih

 

  så här pigg o gla e vi vana att se henne...

alla vi föräldrar känner nog samma oro , o maktlöshet när vår hjärtan/ barn blir sjuka   ... man vill bara GÖRA ALLT FÖR DOM....   

 

När jag röjde bland lådorna så fann jag några cd skivor me bilder.. här får ni en titt   .!!

 

      Dimi hade världens roligaste frilla! tuppkam   hih  

kul att se gamla bilder.... väcker många söta minnen...

 

Felle min brors dotter tittade nyss in...

 

  så fiin hon e ...   

 en snygg ring på fingret hade hon. var tvungen att ta en bild!  

Riktigt fin!! plockade fram två av mina ringar ,  som Felle fick testa...

    Inte alls lika snygga, som hennes!....

 

Felle e en Grym Fotograf... denna bild e väl helt Underbar..!

  Felle o hennes katt Peace... snacka om fin fin kissemisse   !

 

Nu ska jag röja lite till   hej så länge, Bamse kram till Dej!

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

21 oktober 2011 09:44

Hallå Underbar.. Allt bra denna fredag;)

Pussar och kramar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards