cajsadiva

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av cajsa jussila - 2 juli 2011 12:20



Vakna tidigt i morse av att det ösregnade!!   

När det blev uppehåll så fixade jag mej snabbt och  tog en morron promenad till ica..

Fick ett samtal av Mio, som ville komma på frukost..

han kom till ica o vi handlade nybakat bröd o annat gott...

 

    Jag och Dimi sprang på Mio & hans Arbetskollega Dennis i går, på Ica!   

 

     målarmästerna o Dimi ..

 

Några timmar tidigare hade vi sprungit på Kim Linda & Celinn....

 

       Lilla Celinn var lite trötter...

 

  Kim o Linda hade häromdagen gjort varsin tatuering..

Cellins Handavtryck...

 

      så här blev det... väldigt fint handavtryck.. men för min del var ju stället illa valt!    Linda hade gjort sin på skuldran.. Där blev den jättefin!   

 

Vi gjorde sällskap till torget där sprang  vi på Dixi!!

lite häftigt att jag på en o samma dag sprang på alla mina barn!   

 

 det blev lunch på Kina Box..

 

      hungriga Ungar! hi

 

Jag åt ingen Kinamat utan väntade tills de blev middag, som jag på eftermiddan rörde i hop,  Pasta med köttfärssås...!

 

Senare på kvällen gick jag upp till mina finaste grannar...

 

 

  

det blev mycket skratt o flera glas vin!   

super sköna goa  tjejer   

 

idag skulle  ju egentligen Kevin komma , men det blev lilla Lian i stället som kom och hälsade på Farmor Anka!

... han e  så söt o leker just nu med "farmors bilar" som han säger.. hi

    

         


jag har några bilar i en liten svart flece påse,( Dimi har sytt  den på syslöjden..)  som pojkarna alltid leker med, igår köpte min pappa nya bilar att lägga i säcken..         

 

Vädret har nu  blivit mycket bättre.. riktigt skön faktiskt..

så vi ska gå ut o spela fotboll! 

  

Lördags Kramar   


Presentation


Hej ! här e jag med min andliga blogg.. häng med mej på min resa:))

Fråga mig

366 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards