cajsadiva

Alla inlägg den 13 september 2011

Av cajsa jussila - 13 september 2011 09:12



 I går morse åkte vi till Lunds universitets sjukhus...

 

    vi = jag magnus o mio... det var tid för ännu en efterkontroll , en MR röntgen gjordes... var 3-4 månad blir han kallad..   i väntrummet satt Mio & Mange o  bläddrade i tidningar...   När Mio sen var inne, så löste jag o mange  korsord   ...  jag gillar korsord!...

 

Efter sjukhusbesöket, började Mios mage att kurra.. !

vi åkte  o käka på den nya thai restaurangen... Mums..

 

  

     tusan vad gott det var! en super Lunch     vi var rejält mätta o belåtna när vi lämna stället!! hi  

 

 Dimi fick äta hennes favorätt till middan..

    

köttbullar o hemmagjord mos e hennes Favorit rätt!   

 

Dimi o hennes klass kamrater har fått vaccin spruta...

 jag gick till skolsköterskan med tre av flickorna i  klassen...

  

de var tre  nervösa flickor hih,, alla höll varann i handen, när de fick vaccinet...gav verkligen varann tröst.. så söta!

  Nu e de klart & glatt   !  omplåstrade töser!

 

Jag berättade  sist  om Linda min son sambo..  hon hade tappat bort en nyckelknippe ...  Hon ringde o var smått förtvivlad... jag gav henne några ledtrådar var hon skulle leta... Fick ett sms  senare ..

"HAR HITTAT NYCKLARNA!"    så braaaaa!!!

 

Nu e jag ingen Höjdare på att finna borttappade saker.. men ibland lyckas jag faktiskt!! yiiiiiii   

 

 återkommer under dagen med andligheter... kram   

Ovido - Quiz & Flashcards