cajsadiva

Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

Solen lockar fram skratt grillen o lek:-)

Av cajsa jussila - 22 maj 2012 08:20



Vilka Underbara dagar... Wiiiiii man blir på ett himlans gott humör... Vi , familj o vänner har umgåtts o haft super Nice.....

det har varit grilldagar o glassdagar!  

 

 

kusiner o respektive samlade på bomsglassbar!  

 

 

   

Dixi älskar glass me chokladsås!  

 

se vilket härligt smile...   Julian & Jeje... 

      

söta Alva o hennes mamma Eve...  

 

I söndags var vi hos brosan o bitte, det bjöds på grillat!

   

 

Ungdommarna tog ett helt bord.. alla va de så hungriga.. ! hi


   

   

dimi vilade sej lite i hängmattan efter maten... "mamma detta e underbart" sa hon

sen kom bollen fram o de blev en vild match!!

mellan syskon o kusiner hih


    

fick me halva planen o halva laget!  

vi hade en kanon rolig dag tillsammans...  

   

 

Vi Vaaaannnnn!!!  

 

        

Dimi hade fått så fin inbakad fläta, men efter matchen så var flätan lite tillrufsad hihi

 

I går var det dags för midda hos mej igen.. de blev lite midsommar mat

sill ägg korv köttbullar  små kyckling klubbor kalla såser sallad osv...

   

gullungen Julian kom me mamma Sandra..

  

en bild på systrarna vid middasbordet... eve och sandra..

de blev en trevlig måltid, som alltid när vi ses!  

Julian satt i gammelmorfars famn.. (min pappa)

    

han flög hem tidigt i morse till kylan i haparanda.. han var o hälsade på  oss i två veckor, de var mysigt!

min Älskade fina o roliga Pappa..  

Han o hans fru åker  ner till oss i augusti .. de kommer varje sommar o de e helt underbart!    

 

Idag e de ännu en vacker dag.. ska äta frukost o bege mej ner till träningslokalen !

avslutar detta inlägg med min äldsta son/dotter !!  

     

kim på värsta spexhumöret.. "blondinbimbo ville han va"   haha

 

kram o ha en fin dag...    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards