cajsadiva

Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

några dagar.....

Av cajsa jussila - 11 juni 2012 14:08



" vi har 32grader varmt o har det jätte trevligt" stod de på smset från min mamma...                 som ´är tillsammans me min moster , kusin, o barndomsvän på soliga Turkiet!!           

denna bild togs samma dag.... förstår att de har helt underbart skööönt!!  


Sverige  vädret har inte varit nåt att skryta med...

På skolavslutningen var det sol.... Dimi hade somrig klänning o läppglans! hi

 

Äntligen Sommarlov!!  hon gav fröken en liten present,. oen sten med text och ett sommarkort..                                                                                                                  







'efter ett par timmar började det att ösregna!!

Dimi tittade ut o såg en ros ligga på gatan... "måste ut o rädda den" sa hon

sen sprang hon ut i regnet , men kom glad o blöt tillbaks, med rosen! hi

"den är till dej Mamma..".. Tack!                                                                                                                                                                                                                                                                                                       


på fredan var vi o hjälpte Sandra som jag e faster till.. de har köpt lägenhet mitt emot Mio o Carro! .. de blir nog många fika stunder där..  


När vi frostade av frysen så fann vi denna jäger.. isandes kall, gott!

Ardita kom förbi o tog de sista istapparna ! ....                                                                                                                                                                                                                                                           



senare på kvällen kom hennes syster o hon hem till mej...

Ardita o Arjeta.. fina vänner... 


Studenten tåget fyllde gatorna  me sång .... massa glädje!

de flesta studenter åker till ett ställe utanför höör o firar tillsammans

Dixi och  hennes vänner åkte me !

   Dixi  i centrum det gillar hon! hi                                                                                                                                        Lördagen var lugn o skön.. "bara hemma".... Mio var på svensexa .. Kusin Johan ska gifta sej..  samma dag som Areks bror gifter sej i Polen!                                                           

                      självklart kommer tankarna gå  till Johan & Helene...                                                                                                                                                                                                                           



Idag e de månad o jag ser faktiskt att solen tittar fram.....

håller på att tvätta o packa....ännu har jag o darlingen inte hittat/köpt va vi ska ha på oss, på bröllopet.... stressad.... Jaaaa! hahah

                                                                                                                    Ska iväg i morn o leta ....  hoppas jag finner nåt fint  och snabbt!  


Nu ska jag ta på mej sandalerna o ta en runda me Lady...  och fånga dagen... !



















 
 
Ingen bild

Karin Hack

12 juni 2012 14:22

Underbart att se dina bilder. Saknar dig, pussar i massor.

<3

cajsa jussila

13 juni 2012 11:10

hej kära vän... när vi kommer hem igen så ses vi på midda :)) pusss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards