cajsadiva

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av cajsa jussila - 6 februari 2012 10:31



Mitt Test.... ! Förra veckan skulle jag gör ett "hitta saker test"... Nu e det gjort!

 

 

      I onsdags ringde jag min vän Abbe o dagen efter vännen Christine,

 

      

 

började med Abbe i randig tröja...

 

 jag ringde upp och bad henne gömma nycklarna någonstans i hemmet...

 

vi lade på i ca 2 min , sen ringde jag upp igen.

 

"  ser att nycklarna legat i hallen, men att du tog dom därifrån" sa jag..

 

"stämmer  precis ", svarade Abbe.


" du har lagt nycklarna på bokhyllan i vardagsrummet, men att du just nu står i köket  berättade min syn..


"  Ja visst är det e sant!" Abbe bekräftade att nycklarna låg på bokhyllan!... och att hon själv stod nu i köket..


Det kändes så klart  v ä l d i g t    b r a !!  


Andra testet med Christine, gjordes precis på samma sätt...

jag ringde upp o hon gömde nycklarna o jag skulle finna dom!


" du står just nu i köket, o jag ser att nycklarna   ligger på något vitt , i köket på någon hylla eller skåp..


"nycklarna ligger i hyllan på vitrinskåpet , på en vit duk o brevid ett vitt ljus"!

svarade Christine...


Båda dessa testerna gick klockrent bra.. jag kände/såg  direkt  var nycklarna låg!


Men jag tror nog att jag behöver ha kontakt med personen som  söker ... för att det ska funka..     men det kommer nog då  innebära ,att jag får sitta i luren o leta saker väldgt ofta .. hahah   

Har svarat en del via mail, får se om de svarar inom kort..


Häromdagen hände nåt märkligt.... jag stod  i vardagsrummet o pratade med arek då jag plötsligt hörde en smäll från toaletten!


samtalet stannade upp o vi gick för att kolla.. då såg vi att toalettsitsen, låg tvärs över toalett stolen!   Hur fasen hamna den där?? !!  hahah


Arek tittade på mej med en frågande blick.. "Vem är här"??..


jag kände en värme genom kroppen.. de e ju så att våra änglar kommer med varm energi... kärleksfull  ... Änglarna hjälper oss i vår andliga o jordsliga utveckling..


       



  kram kära vänner ha en Underbar måndag..  

  

Ovido - Quiz & Flashcards