cajsadiva

Direktlänk till inlägg 20 maj 2013

Snart så!!

Av cajsa jussila - 20 maj 2013 16:45

Hej alla ni Goa personer som fortfarande tittar in på min blogg :)) somNi märkt så har jag inte skrivit här sen januari ! Har haft fullt upp med livet o mycke därtill . Mina guider bad mej ta en paus fr det andliga o använda den energin till mej o min familj . Jag tog deras råd påStort allvar o har nu inte haft andlig kontakt på väldigt länge, om jag saknar det!? Enormt !! :) det har ju blivit en del av mej att prata o se änglarna runt mej o hjälpa mina medmänniskor med andliga budskap ❤ har träffat många o fått många mail av personer, som undrat varför jag ej bloggar mer ? Nu är pausen över o jag laddar inför nya rader /upplevelser att dela med mej av ;) under denna paus så har jag fått över 50 frågor kommentarer, har tyvärr inte haft möjlighet att svara,då jag varit stängd i de andliga sinnet, därför har jag valt att ta bort samtliga frågor o kommentarer. Men när jag nu snart börjar blogga igen , så e ni välkomna att skicka in nya:)) ha en skön måndag , själv ska jag snart ut oGrilla korv hihi har nog grillat o ätit ett ton Korv snart !!! o sommaren somPrecis börjat !! Haha kram o kärlek /Cajsa ❤

 
 
gertie

gertie

21 maj 2013 17:49

välkommen tillbaka. Kram

http://kittyhansens.blogg.se

cajsa jussila

24 maj 2013 08:12

Tack !! ❤❤kram

 
Ingen bild

Karin Hack

22 maj 2013 17:08

Äntligen :)
<3<3<3

cajsa jussila

24 maj 2013 08:12

Tack ❤❤❤❤❤

 
Ingen bild

Theresé

23 maj 2013 15:55

Hej Cajsa! Vad härligt att du har börjat blogga igen. Har saknat att gå in på din blogg. Antar att det kommer strömma in med frågor till dig nu dom närmaste dagarna och även jag kommer till att göra det!

Jag känner en närvaro ibland i min och mn pojkväns lägenhet. Men det ger mig ingen obehaglig känsla som jag brukar få. För några månader sedan fick jag även en hand på min axel, vilket då inte var min pojkvän för vi var i två olika rum. Man kunde verkligen känna att det var en hand! Hade det var som vanligt, hade jag blivit vettskrämd och förmodligen börjat gråta, för så känslig är jag!! Men jag kände inget obehag alls, verkligen ingenting! Blev bara glad. Är det någon som jag känner och som jag är nära som kommer och går i våran lägenhet ibland möjligtvis?

Jag är en väldigt slarvig tjej och tappar bort grejer ibland. Men på sista tiden har det varit extremt!! Är det så att det är jag som har blivit helt galen? Eller är det någon som "hjälper till" att flytta på sakerna ibland? Och i så fall, varför?

 
Ingen bild

Fia

14 juni 2013 22:39

Du har varit väldigt saknad!

Cajsa jag har blivit spådd av dig tidigare och du s till mig att jag gick och tänkte på flytt och nu hoppas jag att jag är på väg :D

Jag träffade en man som du skrev men det tog slut efter 2 månader. Jag har starka kännslor för han och han skriver till mig ngn gång och gillar det jag lägger ut. Min fråga är väl om vi har en chans igen eller jag ska gå vidare? Vad känner han?

Krm och välkommen tillbaka! Kram!

 
Ingen bild

Emma

30 juni 2013 22:11

Hej!!

Kan du hjälpa mig hitta en sak? :)

 
Ingen bild

patricia björklund

16 mars 2014 18:48

jag har tappat bort två ringar och två armband, ett av armbanden är ett pilgrim armband med fjädrar på jag har verkligen letat överallt, förstår inte varför jag inte kan hitta dem.
snälla hjälp!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards