cajsadiva

Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

Regnig fredag..

Av cajsa jussila - 11 juni 2010 13:41

 

 

Regnet de bara öser ner   

 

..Jag och Dimi drog till skolan i morse och delade ut

 

presenter & kramar,till fröken  o fritids personal..

 

          Sen gick vi ner o möte upp Dixi i stan..

 

Hennes pojkvän Viktor fyller 18 år idag..Grattis!   

 

Så vi skulle köpa något fint, till honom..

 

Det blev en snygg sommar jacka!!

 

    

Den e mycket snygga i verkligenheten!!! hi

 

Hoppas han gillar den.. hi..

 

Tog en bild på Dixi & Becky...

 

Dixi tar me paketet till Viktor..

  

På hemvägen stötte vi på flera bekanta.. vi stannade

 

som vanligt o pratade me alla haha..   

 

Dimi sprang på en tjej från  henne skola.. de blev kram

 

kalas o ett foto! hi

    

  Söta töser..

 

 

Jag och Dimi tände ljus här hemma för min kära farbror

 

som begravs idag, i finland..

 

Kunde tyvärr ej själv åka dit, men om 3 veckor åker vi

 

dit o hälsar på släkt o vänner...

 

 

 Då ska vi så klart gå till graven...

 

Min båda brödrar Rainer och Ville är där.. o lägger en

 

 

sista hälsning från oss  här..

 

Känner sorg i hjärtat o har sänt honom så mycket ljus &

 

kärlek..          

 

Hade väntat mej  att han skulle komma o ta kontakt,

 

men än så länge så har han ej "visat sej"...

 

>fast jag e nog säker på att han göra det en dag..

 

Vila i frid kära fina farbror, saknaden efter dej är stor..

 

                                                   

I eftermiddag, vid 17.. drar vi till student fest!!   

 

Det ser vi framemot.. god mat god dricka & goa

 

människor!    Ha en härlig kväll Ni me.. ! kram   

 
 
Ingen bild

dixi

11 juni 2010 14:10

Tack mamma!

 
Ingen bild

dixi

11 juni 2010 14:15

Tack så mycket mamma! Jag älskar dig, du e den bästa mamman i hela världen!

 
Ingen bild

Hannele

11 juni 2010 21:51

I da har jag också haft sorg i hjärtat och tankarna i Kittilä...Kram!!!

 
Sari

Sari

14 juni 2010 10:55

gillade Viktor jackan?

http://www.tuulikki.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards