cajsadiva

Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

Solig dag,,

Av cajsa jussila - 16 juni 2010 18:33

 

Berättade för Tuija (min pappas fru) att farbror varit

 

här.. Att jag sett alla kära släktingar runt honom..

 

 berättade om allt han förmedlat.. Tuija bekräftade att

 

Jenni hans dotter(min kusin) ska konfirmeras nästa helg..

 

Farbror  sa att någon i familjen skulle firas och att han

 

skulle vara med!

 

" de vet om att jag är med" sa han..

 

Ja, svarade Tuija ... Hon berättade att farbrors fru sagt

 

 " han kommer vara med oss, det vet jag" !

 

Så visst hade han rätt, de vet att han kommer vara med..

'

fantastiskt.. att våra kära från  andra sidan,alltid är med

 

oss, Alltid...   

 

Idag har det varit en fantastisk solig dag.. !!

 

har umgåtts med Moster, Tuija Och Kusin Sussie..

 

vi har suttit och njutit av solen samt ätit lunch ihop.. det

 

 blev ny potatis ägg sill o grädd fil.. korvar lax & finskt

 

bröd hih !!    så gott det var! hi

 

    

Sussie Lady & Tuij njuuuter :)).......

 

Sen drog några av oss till loppis.. Dimi hittade ett familje

 

 spel ,Jag fann en vacker kvinna-staty.

 

   

Så fin..

 

Sen var det dax att fixa till lite i hemmet..!

 

jag och Tuija gick hem till mej  o började pyssla..

 

Det var upp med mina vita sommar gardiner som jag fått

 

av Tuija.. Jag älskar dom!!   

 

 

Tuija stryker.. Hon är en klippa.. en eldsjäl..

 

Jag blev så nöjd och en matchande duk  stora rosor    

 

Vi planterade om alla mina stora växter.. o pysslade här

 

ett par timmar!    Vi hade så trevligt..   

 

Arek kom upp efter jobb...

   

Han sa , "hej & hej då.. " när han såg hur fullt upp vi hade det hihii...

 

Hittade ett fint litet bord på loppisen.. ska fixa till det

 

 lite,sen ska ni få se hih "lite färg kan göra underverk" hi

 

Har köpt nya gardiner till mitt sovrum o Dimis rum..

 

 sätter upp dem till helgen... Bitte och Tuija

  

åkte precis härifrån,till  tupperware party hos en vän..

 

Jag avbokade.. känner mej helt slut!   gääsp..

 

Väntar på sonen Kim o lillbrosan Ville..

 

 de skulle komma förbi en sväng. Ville  är 21 år, så han o

 

mina pojkar är så taijta.. Underbart...!

 

Som sagt haft en super mysig dag..älskar att umgås med

 

mina nära & kära   

 

Imorron kommer alla till mej på lunch.. funderar på

 

köttfärs limpa.. och hallon blåbärs paj till efterätt..

Han en skön onsdags kväll alla NI..  kärlek från mej  

 
 
Ingen bild

Karin Hack

17 juni 2010 10:21

Hej underbara. Så vitt och fint du har de nu, jag vill också måla om, men taket, jisses hur jobbigt är de.. Kram Underbara.

 
Ingen bild

Christine

17 juni 2010 12:45

Du har fått så fint Cajsa... :)
Klart Arek sa hej å hejdå haha Soliga underbara sommarbilder.. själv ska jag ut i solen igen nu å få lite färg...

 
Anna

Anna

18 juni 2010 18:18

Hej Cajsa :)
Yes, va medlem på blogg.se innan, men sen tröttna jag. Så nu har jag skaffat ny, va några månader sedan sist.

Tack så mkt :)

Hoppas allt är bra med dig ?
Kram

http://ananordstrom.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards