cajsadiva

Direktlänk till inlägg 9 december 2010

Röntgen & Smörgåstårta recept!

Av cajsa jussila - 9 december 2010 12:11

  

08 i morse kom Mio och hämtade upp mej,

hade lovat hänga med honom till MR röntgen...

 

den sista nu, efter cellgiftsbehandlingen...

 

det var fina vägar o färden gick snabbt...

 

men de måste varit en rolig syn..  när jag gick kutryggad,  med tassande steg från parkerings platsen,  hängandes på  Mio.. hihih  

 

Sköterskan tittade förskräckt på mej..hi

  

 

"jag har skadat ryggen!" ...sa jag

 

oj,sa hon, och tog ett steg fram, ville ge mej en hjälpandes hand..

men jag tog tag i räcket,  o hon kunde fortsätta med Mio...

Röntgen tog endast 15 minuter!!

   

De flesta gångerna har det tagit upp till 50 minuter, så det var med glada miner vi lämnade Lund...

 

"vi tar en bild på oss i hissen" sa jag  o drog upp kameran...

 

Men hur tänkte jag??? hihi

ja, ni ser ju själv..   

 

 

ingen mästerfotograf här inte!!!! hihhi

 

När jag satt inne med Mio på röntgen så bläddrade jag i en veckotidning o fick plötsligt syn på en smarrig smörgåstårta!

 

"den ska jag laga i helgen!" tänkte jag  ...

försökte memorera receptet... Hur lätt e det??

 

efter ett par minuters försök , slutade det med att receptet, ja hela tidningen  åkte ner i väskan!  

 

            

Tidningen var över 1 år gammal, så jag känner ej så värst mycket, ågren..

O visst håller Ni väl med om att den runda tårtan ser smarrig ut!! den ska jag bjuda min familj på i helgen   

kram!!

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

9 december 2010 12:42

Den var ju min tidning...;)

cajsa jussila

9 december 2010 13:00

hihihi du e för go :)) allt bra med dej vännen? puss o kram

 
Sari & Pontus

Sari & Pontus

12 december 2010 23:41

mums den såg riktigt god ut...Du får gärna maila över receptet till mig,o)))Kram

http://www.tuulikki.blogg.se

cajsa jussila

13 december 2010 18:56

Hej Sari!
Tyvärr blev det ingen tid till att röra ihop någon smörgåstårta i helgen , men snart så:)) ih
skriver ner receptet o skickar via mail i veckan.. kram,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards