cajsadiva

Direktlänk till inlägg 9 december 2010

Hur själar påverkar oss...

Av cajsa jussila - 9 december 2010 12:35


En kvinna ringde mej i går förmiddag...

 

"ville bara berätta att den jobbiga andemannen är borta nu"..

 

hennes son, som är i tonåren, hade länge besvärats av honom.. då mannen stört honom både dag och natt...

 

Sonen kände sej deppig trött okoncentrerad..

 

Vi var i kontakt me varandra för någon vecka sedan... o jag hjälpte mannen över...

 

Mamman berättade att sonen  blivit så mycket piggarna o gladare, sen ande mannen gått vidare..

 

Vi kan påverkas väldigt starkt av själsliga energier, när de kommer nära oss..

 

man kan bli  ledsen, deppig, trött och illa mående.. Det är för att själen "suger så mycket energi, de sänder även energier , känslor som de själva haft...

 

det kan vara tårar, skratt glädje el som ovan..

vi alla påverkas olika..

 

Jag tycker att själar ska vara på andra sidan.. o de som fastnat här mellan våra världar,ska få hjälp att ta sej till ljuset, där det alltid står någon när o kära ,som tar emot..

 

Många själar kommer för att  "hälsa på" men drar alltid sen vidare.. sådana besök e alltid välkommna!   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards