cajsadiva

Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Mios behandling är äntligen över!!

Av cajsa jussila - 2 februari 2011 15:22



Idag var det Sista strålbehandlingen!!

 

 

       

mio gick med snabba steg ut från strålnings byggnaden  , kände stor lättnad!!   

 

Vi fick träffa  hans läkare , för info om framtida kontroller...

 

      

magnus o dixi , väntar på läkaren.. 

 

Mio kommer att kallas till röntgen var 3dje månad.. 

 

  han fick ta hem den  "läskiga masken" !

  

  Dixi blev skraj när hon fick se den !   hii

 

         

denna mask har Mio burit  under alla strålningarna...

 

"den e riktigt jobbig att ha" säger han..

 

o jag kan helt klart förstå det!   

 

           

Påminner om en mask i en skräckfilm..   

 

       Mio  körde ,med ett leende hela vägen.. ...  

 

jag satt i baksätet,  fick  tyvärr inte med det fina smilet! hih

 

         

håret växer för varje dag! ser ut att bli en tuppkam!   hi

 

Tack än en gång för allt stöd o fina rader ni skrivit här och på  facebook....

 

kan inte tacka er nog.. 

 

            NI ÄR  UNDERBARA !    

 

det känns så skönt o befriande att Mio  nu får slippa fler behandlingar...

 

Att det  Äntligen är över!

 

Om två veckor börjar han att arbeta igen..

mjukstartar med halvtid..

Ni kan tro han längtar att få ta på sej målarstället!! ihi

  

K.E.G HERE I COME!   

      

 
 
Ingen bild

Sussie Larsson

2 februari 2011 16:01

Hej Cajsa. Det måste vara en lättnad för er och speciellt för Mio. Nu är det bara till att se framåt.
Kram på er.
<3

cajsa jussila

2 februari 2011 16:04

Tack sussie.. ja det känns så skönt :) kram

 
Ingen bild

christine

2 februari 2011 16:13

Äntligen.*skuttar upp från stolen och jublar* Man kan ju se hur han ler på bilden ju hihi... Underbart är det och denna dagen är efterlängtad..

Kram kram <3<3<3

 
Ingen bild

Carina

3 februari 2011 12:50

ÄNTLIGEN!!!!!
Härligt att allt är över och att det blivit så bra som det blivit :))
Är så glad för er skull, ha en trevlig fest!!!!!

Många kramar Carina

cajsa jussila

3 februari 2011 16:57

de känns så underbart gött!!
tack kära du för allt stöd.. du ska veta de har verkligen gett mej kraft o värme..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards