cajsadiva

Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

andligt besök hos Kim & Linda...

Av cajsa jussila - 17 februari 2011 13:21



  idag tog jag mej tid att kolla vem som är hos Kim & Linda...

 

Fick kontakt med Lindas Mormor..

som gick bort för 6-7år sedan...

 

             

 

Mormorn ville förmedla  till  hennes dotter(lindas mamma) som just nu går igenom en jobbig fas..att hon finns vid hennes sida...

 

 hon ville även visa , att Linda & Kim  hängt upp något i sovrummet..

 

"det är för nära flickan" sa mormorn...

 

" vi har nyligen hängt upp en stor spegel vid sängen" sa linda..

 

    Mormorn sände hennes oro..

 

"  spegeln kan falla ner"

 

"Jag har själv funderat på det!", sa Linda..

 

      Mormorn förmedlar att hon" tittar till" Celinn, när hon sover..  

 

 

            

Härom kvällen, strax efter att Celinn somnat ,hade Kim o Linda hört ett hjärtskrikande gråt  från sovrummet

 

De hade rusat in i sovrummet  Celinn grät, skrämd o förtvivlad..

När Kim lyfte upp henne, kände han en isande vind.. han fick gåshud o även Celinn blev kall !

 

Kim och Linda tyckte detta var väldigt obehagligt! 

 

Små barn är väldigt öppna, så  troligtvis har Celinn vaknat och sett mormorn, och då   tyvärr blivit skrämd..

     

 

     

         

 

Det känns ändån skönt för dom att veta att det är mormorn som "härjar lite i deras hem"..

 

jag har bett henne att inte visa sej för Celinn mer.. Mormorn vill ej skrämmas.. utan vill  bara sända kärlek till hennes kära!   

 

 

 

kram!

 

 
 
Anna

Anna

17 februari 2011 14:20

jag får rysningar !

http://annanordstrom.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin Hack

17 februari 2011 15:12

Du sa en dag till mig att våra nära och kära visar sig ibland lite överdrivet, i drömmar som blir mardrömmar, bara får att vi ska se dom, inte för att dom ska skämma oss. <3

cajsa jussila

17 februari 2011 15:45

precis :o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards