cajsadiva

Direktlänk till inlägg 12 april 2011

´Ska på andligt hembesök...

Av cajsa jussila - 12 april 2011 09:10



Idag ska jag göra ett hembesök.. hos den familj som har ett andligt "helvete"!! En ondsint man härjar i deras hem...

 

Álla i familjen mår väldigt dåligt av detta , så idag ska jag ta mej dit...

 

Detta måste få ett slut!

 

jag hoppas innerligt att kunna hjälpa mannen över till ljuset, där han kommer finna frid med andra själar...

 

Denna man har troligtvis blivit ihjälslagen.. jag får den känslan, när jag haft kontakt med honom..

 

han är arg o känner sej orättvis behandlad!

familjen har kollat upp att det   tidigare bott en man  i deras hus...

det går rykten om att mannen avlidit i hemmet...

 

några i familjen har to m  sett denna man, flera gånger!

 

 

Mannen vägrar att lämna hemmet!

 

 Eftersom han är så ilsken så måste man "beskydda sej" jag brukar då använda mej av ett kors..

 

                 det hjälper att ha ett kors i handen el runt halsen.. den ger beskydd...

i vanliga fall behöver jag inte det inte... men i detta fallet  när det finns  mycket ondska och  frustation..

     rökelser är ett måste! att rensa är viktigt.... speciellt när man har andliga energier i  hemmet...

Jag rensar alla mina rum minst en gång i månaden..

Då fylls hemmet med nya energier harmoni  o ljus.. 

 

Att även rensa sej själva är mycket bra... rensar kroppen o själen.. ut med de  gamla energierna o in med nya! hi

 

 Nu ska jag äta lite frukost.. sen meditera ,ladda mina sinnen, o krafter... Sen är det dags att bege sej ut på..

 " det andliga uppdraget"!

 

Tar med mej kameran, kanske lyckas jag  fånga något på bild!....Återkommer... kram!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards