cajsadiva

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Middag i Jularp!

Av cajsa jussila - 17 april 2011 12:27



'Super Trevligt & Super Gott var middagen hos våra vänner i Jularp...   mmmums...

 

                      

                    Goda Räk Bakelser serverade Uffe...   

 

Varmrätten var en rejält mör o saftig Kajsa Anka!!

med pressad potatis brysselkål äppelmos & o ljuvlig sås!

 

en super duper god middag!! vi åt som bara den!   hihi

 

              efterrätten var oxå super god och häftig!!

 

                      En glass flaska.. !! se här... !

 

        

 chokladen var mjuk mild ,såå njutbar... mums mums...

 

       Vi hade en kanon kväll..  skrattade i flera timmar, har banne mej  tränings värk i magen idag!!      

 

kanske gick jag ner nåt kilo på allt garvande!! hehehe

 

       här har vi värdparet.. Skorpan & Uffe.. toppen vänner! 

 

                                    kramgo bild..- hih

 

         

                         Söta tjejer....   

 

           

                    Darlingen...................  

 

           här har vi det glada middags gänget... tack för en himlans härlig lördag... !!

 

                               NI ÄR SÅÅÅÅ  FIIINA   

 

Idag e det söndag... kanon skönt väder, men hinner ej njuta av det , riktigt än... Tvättat sen 8  i morse , allt e packat o klart... Arek sover,  han ska sitta bakom ratten minst 16 timmar i morgon!

Om någon timme åker vi till Höör, för att se teater, som varar 3 timmar!! hihi

 

                

 

vännen Christine har sista föreställningen idag....  hon har uppträtt i en hel månad !!       

 

Innan vi drar dit så äter vi ute idag.. slippa disken hihi

ska bre med goa mackor o annat smått o gott, vi kan tugga på i morn under den långa  bilfärden.!

Självklart stannar vi o äter på något gatukök med.. ska ta med kameran o fånga några ögonblick på vår resa!   

 

Söndags kramar   

 
 
Ingen bild

Carina

17 april 2011 14:28

Ha en underbar tripp och kör försiktigt!!!!
Kram <3

cajsa jussila

20 april 2011 08:53

tack kära du...

 
Sari

Sari

17 april 2011 22:39

ja den glassflaskan finns på LIDL;o)Har oxå köpt en.Jättetrevlig

http://www.tuulikki.blogg.se

cajsa jussila

20 april 2011 08:52

o förbaskat god:)) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards