cajsadiva

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Sommar Festen!

Av cajsa jussila - 11 juli 2011 10:54


  Sommarfesten var Toppen ... allt blev så lyckat...!!  

 

     massa härliga vänner släkt o barn god mat, helstekt  gris med olika goda tillbehör..   och en fantastisk stämning!!

 

       Monique ,min kusin , hennes man o två söner,   från Stockholm.. kom redan på fredan.. de bodde hos oss ...

  

  farbror Mikko från Finland..   mamma syster o jag...

 

  stort partytält stod på tomten..   mina söner Mio och Kim sjöng ¨några goa sånger...´

  massa öl o annan dryck i ett isbad...

 

    magnus o persa sjöng oxå flera goa låtar...     grabbbar på rad...- hi   christine....    Bittes 45 årsdag blev firad med sång o fina presenter..

här öppnar hon våran.. En tatto !

hon blev glatt överraskad.. hihi

Den är från mej arek christine o mickas..

 

    

  Bitte fick ett jätte fint  foto på hennes barn o barnbarnet !   Dimi med kompisarna.. David Oskar & Anna...   Dimi  smakar den läskande bålen.. alkoholfritt..! hi

    Dimi hade skoj med nästkusinerna från Stockholm.. Jeremy & Damien...<3   Bittes Pappa  Evert o hans fina Sambo Christiane...

 

    kusin sussie..     Dimi sjöng en speciell sång för Bitte...

  

  Du var så duktig Dimi !!   Min darling....

 

  Míngel...   Eve med dottern Alva..   sandra josef..

 

  Kusin Tina Monique o hennes man Mike..   mina kusiner johan o challe.. (bröder)   Tack Bitte för en oförglömlig sommar kväll!!   Tack felle för alla bilderna..   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             

 

 

Toppen Kväll!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards