cajsadiva

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

några bilder från soliga söndagen 10 juli..

Av cajsa jussila - 11 juli 2011 13:01


      Min Darling fyllde år i går... o jag glömde bort det!   

 

                        

 har haft fullt upp i "huvudet" hela denna helg..


  Min kusin Monique o hennes familj kom i fredags till oss , åkte hemåt i morse...

 

Det blev en kanon  helg!!

Mycket fart människor o fläkt... " de e min ursäkt , till att Areks födelsedag glömdes bort!"   

 

Ska fixa till det tidigt i morn bitti,  med att ge honom sång o  frukost på sängen..!   

 

                    Grattis                     Grattis                                        

 

Tidigt i morse 05.00 åkte Monique med familjen hemåt till

Stockholm.. vi har haft så roligt dessa dagar ...

Några bilder från gårdagen.. soliga söndan.

 

      farbror Mikko o frun Helena grillade gott,Dimi stod o hejade på!   moster jeje o brosan satt o kollade på gamla bilder,

 

  medans Dixi gosade med en av Kim o Lindas valpar..

 

         

Dimi fixade lite i trädgården..  

    efter trädgårds arbetet tog hon sej en läs stund i hängmattan..

 

   arek tog sej en lång tupplur..     monique o dimi var på spexhumör..   härliga tjejer.. !  Kära Kusin Monique, Tack , för ert trevliga besök,k0m snart igen!  

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

11 juli 2011 13:57

Men Cajsa!! Hur kunde du glömma, men jag kom ihåg ;)

Pussar

cajsa jussila

11 juli 2011 18:53

ja du e Bäst sötaste vännen:))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards