cajsadiva

Direktlänk till inlägg 20 juli 2011

fick kontakt....

Av cajsa jussila - 20 juli 2011 12:08









    

Satte mej bekvämt för att försöka få kontakt med De själar som visat  sej i helgen, håret i nacken reste sej o jag blev kall i hela kroppen!

 

  uppfattade en "otrevlig andes energi" , när jag gör det, så slutar jag på en gång... för att börja om...

låter säkert jätte märkligt... men jag öppnar mina chakra...

speciellt pannchakran.. jag får in det mesta den vägen...

 

ber alltid om beskydd o tackar efter varje kontakt...

                                        

 

                

 

I alla fall så började jag om, och fick då kontakt med en  man  runt 50-60.. (svårt att se ålder)...

ilördes hade jag  hemmet fullt av ungdommar, som firade min Dotter Dixi på hennes 19års dag..   jag tror att denna man "ville ha kontakt med någon av gästerna"..

 

jag har ingen aning vem han är el vem han ville ha kontakt med..   Mannen förmedla att denna person han "beskyddade o ville få kontakt med, ej mådde bra"

 

"känslig o sårad"... sa han..  det tolkade jag till att denna person var olyckligt kär...

 

mannen visade att han varit med om en olycka, som kostade honom livet...

 

Mer än så fick jag inte fram.. jag hoppas att få fram mer svar ... Ska prata med Dixi o höra om hon kan veta något..Denna andeman vill så gärna få kontakt..!

 

Den andra själen var min mormor som ville vara med o fira födelsedagen  ..

hon kom o sände kärlek o värme, som alltid..

 

får väldigt ofta hälsningar från andra sida, till någon som fyller år..

det tycker jag e så fint!   

 

 
 
Sari

Sari

21 juli 2011 20:22

ofta har jag vita prickar på mina foton.....e det inte typ "skit" på linsen bara eller ngt vajsing på linsen?

http://www.tuulikki.blogg.se

cajsa jussila

22 juli 2011 10:24

hejsan! det stämmer säkert på vissa bilder.. man ser skillnad, tycker jag.. på "skit på linsen & Orb" :-)) ha en skön da.. trots allt regn:) kram

 
Ingen bild

Christina

22 juli 2011 12:38

Jag minns ett foto vi har tagit hemma hos mamma, otroooligt många orber fanns det på fotot! Måste leta upp det och visa dig. Kan du svara mig på Facebook också Cajsa? Puss&Kram

cajsa jussila

23 juli 2011 11:27

jag vill gärna se den bilden:) så skicka du till min mail på face! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Presentation


Hej ! här e jag med min andliga blogg.. häng med mej på min resa:))

Fråga mig

366 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards