cajsadiva

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av cajsa jussila - 19 augusti 2011 09:41



God morgon.. sitter här med min  te mugg ... ...

Väntar på att Darlingen ska komma med nybakade bullar...

 

       Idag e himlen grå men jag har sol i sinnet hihi  

 

Jag och Dimi ska på shopping runda efter skolan..

handla gympa kläder till oss båda...

 

       Jag ska börja på Orup rehab på Måndag!!   yiiiiiiiiii

Det ska bli helt underbart.... få träna o hjälp av arbetsterapauter sjukgymnaster läkare osv...

 

 

                i denna bassäng ska jag simma o ha vattengympa i...    så skönt!

 Har ett eget team, som e super duktiga!!   

Kommer vara dagpatient.. de innebär att jag åker hem varje dag... troligtvis blir det  från 08-16...

i tre veckor ska jag kämpa tusan!!       av tidigare erfarenhet så kommer jag vara Helt Slut ... ! hi..

men de e det Värt!

 

     I eftermidda kommer Mio och Carro på middag,

          de har säkert börjat få lite resfeber ihi... åker till Bulgarien i natt... Niceeeeeeeeeee             

 

I går hade jag härliga besök hela dagen...   

Dixi o jag städade här hemma... Evelina o Tösen tittade in...

 

          Dixi o Alva gottade sej me glasss...      Gott Gotti Gott Gott    

 

Lite senare på eftermiddagen kom även Kära Isabelle!!

 

       

ett kärt besök... inte träffats på hela sommaren.. så nu var det dax, vi hade väldigt trevligt... gick ner till moster Bibban o satt ute... de var en skön torsdags kväll...

 

  Eve satt  o mös...    

                                            bibban & isabelle..

 

                              

det blev en riktigt lyckad torsdag.... Men idag e de en NY da´

fredag o många saker står på "göra idag listan"...

ska ta itu med den nu innan Dimi kommer, vi ska dra på stan, på  några shopping timmar!  ..

 

Ha en mysig freda´   kram!

 

          

Ovido - Quiz & Flashcards