cajsadiva

Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Farmor Ankas Hjärtan...

Av cajsa jussila - 6 september 2011 09:44


Mina barnbarn e de vackra i livet....   

 

Min Äldsta son Kim, 24 år... har 4 barn!

Som 17 åring blev han pappa till en underbar flicka.

 

   Engla  knappt 1 år, med faster Dimi 2½år .,, Hón var mycket hos oss när hon var liten.. världens finast flicka!   

 

  idag e hon 7 år , strålandes vacker!  här e hon fint sminkad för att gå på kalas..   hi

 

Englatösen bor Borås..  

´Saknaden efter henne e oerhört stor.. När vi pratar om henne, fylls alltid mina ögon...Tårar för den stora saknaden,  att få krama  om henne , få  ha henne nära.

 

skickar paket till henne så ofta jag kan...

 

Sen har jag mina små gossar.. Kevin & Lian...   

 

   

  5 och 3 år gammla... har dem en helg i månaden..

 

Nu var Kevin hos oss i helgen, innan dess var det Lian...

men det är ändå kevin som är här mest...då lillebror varit så mammig.. Men nu de senaste  året har han   varit här mycke mer....

 

"jag kommer till dej Nu  farmor" brukar han säga när jag ringer..  hi  Mina  små Älsklingar..   

 

Minst i skaran är Celinn, som denna månad fyller 1 år...

                           söt som en prinsesstårta  ...

                      på denna bild har vi även Kim..

 

                              

 

                          Mina andra barn Mio och Dixi   de lär vänta ett par år innan de skaffa barn!....

det är så viktigt att vara redo, så man kan  ge allt till 100% som förälder...

 

       Barnen är de Värdefullaste & Viktigaste vi har.!

 

        Mio jobbar heltid  som målare, på hans pappas

                   Måleri firma.. KEG MÅLERI..

              Här har vi tre generationer målare!   


 




 

         

 

               Farfar Ewert, Pappa Magnus och Mio  själv...

 

Han letar efter en bostadsrätt ,  e redo att sätta eget Bo!

 

Dixi tog studenten i somras , men har ännu ej hittat ett heltids arbete ... arbetar några dagar i veckan...

 

   Visst e de skoj att shoppa på nätet?!   nu har jag beställt lite nya toppar till Dimi... snabbt o enkelt!

     från HM nätbutik..

                             

  två av de toppar jag beställt..passade även påp  att beställa lite till mej själva med... unnar mej kläder alldeles för sällan... !!

De e väl ett typiskt beteende för oss mammor!?   

 

Undrar ni om jag haft me de andliga att göra i veckan.. ?!

A b s o l u t.... det kommer i ett senare inlägg under dagen..

Kram o må bäst    

          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards