cajsadiva

Direktlänk till inlägg 16 september 2011

vår fredag,...

Av cajsa jussila - 16 september 2011 09:09

'

Mios röngten bilder  var jätte bra..!!!   hans läkare ringde  igår..

 

     Underbart!!  nu är det 3-4 månader, till nästa kontroll...

 

idag e det fredag .. en solig sådan, skönt!!

regn o gråa moln gör en trött o ger värk.. inget vidare..-

 

jag e så tacksam att Arek är så ödmjuk.. han ger massage o pysslar om mej när han ser att jag har värk..

ger fot- kropps massage , hämtar te o pysslar om mej..

i morse när jag vakna hade jag så ont i ryggen... aj aj,

men innan han gick till jobb så  masserade han min rygg , så den kändes som ny!!   hi

     

 

         

 

 idag ska jag ut o njuta , av en härlig promenad!   

 

Dimi åker till hennes kompis Jose i eftermiddag... Christines dotter... de ska ha en mysig fredaskväll  med pyssel o massa fnitter hih

    bild från i somras.. i morgon kommer hon hem igen...

Eftersom Dimi inte kommer vara hemma så passar jag på att umgås med darlingen o goda vänner....'

 

     Arjeta Abbe och Ardita.... sötaste systrarna  

 

på stenson  ska  Mange spela i kväll .. så vi drar dit o lyssnar...

Mio och hans kompisar kommer hit  innan , vi ska spela "Så ska det låta"      Kul... !!

så hemmet fylls med  härliga pers.. jag mår som bäst , när jag har mina hjärtan runt mej...   

 

Dixi kommer bergis med...

ska ringa henne i eftermiddda..o bjuda på Gofika..   

 

Min mamma kommer oxå i kväll..   

 

  hon ska hem till moster Bibban på tjej -middag...  vi kommer ses så klart.. Moster o jag bor  ju på samma gård! hi de hänger  med ut i kväll på trubadurafton!

 

På söndag blir det kalas!! lilla Celinn som fyller 1år  

 

    

Tänk redan ett år.. hon e för go, när hon  visslar o slänger iväg slängpussar! hih   

 

Men först kommer lördag.. hi  Då ska vi gå på Bio!

 

 jag arek o dimi...

 

 Har ännu ej valt vilken film de blir..kanske smurfarna..   

 

Men nu ska jag fixa lite här hemma.. sen meditera...

lovar att skriva om andligheter, efter meditationen...  

 

 Skön fredag o varm kram till Dej...   

 

 

 

 

  

 
 
Ingen bild

Karin Hack

16 september 2011 11:55

MEN JAG VILL OXÅ...... Men kan inte..
Ska ha seriöst mys med min sambo..
Vi ska äta godis och titta varandra djupt in i ögonen..
För att träffa den perfekte mannen, var jag tvungen att föda honom själv <3

Puss Underbar, saknar dig hutlöst mycket.

cajsa jussila

16 september 2011 12:53

ge honom en kram o puss på kinden från mej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards