cajsadiva

Direktlänk till inlägg 18 september 2011

söndag igen....

Av cajsa jussila - 18 september 2011 11:08



Söndag igen.. tusan va helgerna går snabbt!! swiiiiiishh  

helgen var bra.... har umgåtts med nära o kära...

 

På fredan åkte Dimi till Jose... Hon kom o hämtade henne från Eslöv, sen åkte de två tåg till Höör.. där mamma Christine mötte upp dom...

 

        

söta  vänner....        

 

Darlingen o jag hade planerat att gå på Bio,  sen ut o ta en Öl.. Magnus var trubadur på stenson puben i stan..

men min bror ringde o lockade över Arek till honom,där  ett gäng killar hade samlats..   .... han drog dit.. helt ok,

för i samma veva , bjöd moster mej på hennes tjej midda´  

Jag gick dit o åt super god kassler gratäng! hi

 

Sen plötsligt ramlade det in ett gäng.. Mio hans kompisar.. Felle o hennes kille, o kusin sussie..

Vi blev 12 pers till förfesten.. Trevligt..!

'Sen mötte vi upp killarna... o hade en super rolig kväll!  

 

   Här sprang jag på ett glatt gäng! Magnus och Bittes morbor Gert med Fru Carina , Annika o Marianne..

  Mio & Carro...

 

  han gick upp och drog ett par bra låtar... fick fart på stället o alla sjöng med!!       hihi

  marianne jag moster Roger & Kenneth.. några från vårt sällskap..

 

         En rolig kväll med god Underhållning!   

På  lördan kom Dimi hem....     ...

 

vi hade en skön dag/kväll... kollade på Smurf  filmen!

 

                             

en roligt härlig film, som vi varmt rekommenderar.... kan lova många goa skratt !                   

 

    helgen var god, men vi fick även känna av sorg....

 Kim o Lindas hund Snoddas blev överkörd, i lördags natt!    Kim hade tagit e natt runda me hunden då den plötslig smet i väg... Efter att han letat en stund så fann han snoddas liggandes på vägen.. !  Någon hade kört över honom o bara smitit från platsen!! va e de för kallsinnig person?!

 

       

Kim o Linda går igenom stor sorg nu,  en familje medlem är borta.  Även  Dimi blev så förtvivlad när hon fick veta...   

 

hon pratade om honom hela kvällen o grät ...

när  jag gav henne en godnatt kram , sa hon

 

" mamma, han springer runt o leker med de  andra hundarna, på andra sidan,och är lycklig .."...      

 

Idag  ska vi på kalas...    Fira Lilla Celinn 1år!   

 

       

Grattis Pussar till Söta Rara Underbara Celinn   

 

Skön sönda till DEj... kram   

 
 
Karin Hack

Karin Hack

18 september 2011 16:31

Näää så hemskt.. Stackars Kim o Linda..

Jag ville också vara med igår.. Jag blir lite avundsjuk jöööö... :)

Pussar

http://karinebba.bloggplatsen.se

 
Sari

Sari

18 september 2011 19:38

ja det låter som en go Söndag

http://www.tuulikki.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards