cajsadiva

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Celinns kalas

Av cajsa jussila - 19 september 2011 09:28

  


hej alla ni fina som läser mina rader...  varje måndag så vaknar jag  extra förväntansfull och full av god energi ...  

 E de för att det är en Ny vecka?  hi

 

Det är ju bara början på kanske en fullspäckad vecka??

spännande att ej veta va som komma skall...   

 

söndagen ,gårdagen var vi på  kalas     

 

 

      Mitt lilla barbarn Celinns 1 års kalas...   se så fina tårtor.!! Hello Kitty...   underbar Barbie tårta ! mumsigt goda var de oxå   

 

  celinn med några av grattis firarna...                                

                              Jeje Eve å söta Tösen...

 

  Grattis pussar från farmor Anka      Dimi och Jeje... vi var säkert en 30 pers på detta trevliga kalas..   Alla mina barn var samlade , min mamma, Celinns  nästkusin, mormor o morfar moster morbrödrar  kusiner o många  många fler.. tyvärr var jag kass me kameran... !

 

   

en glad sprallig ettåring!    vi hade köpt  lite leksaker, till henne .  Idag åker Jag och Dimi  på shopping tur, då ska vi  även köpa ett par små guldörhängen till Celinn..

 

   Hon ska få hål i öronen nu i veckan... !  

 

 

Söndas kvällen avslutades med middag hos mej,

spagetti köttfärssås... Dixi David och Mio kom och gjorde oss sällskap..

 

  

Sen blev de mys i den täckfyllda soffan o filmtajm   !

 

idag ska vi som sagt på shopping tur.. vi åker efter Dimi slutat skolan.. till Malmö...

jag längtar ... de e så roligt att ha en heldag med sina barn..

Vi vill ju gärna ha med Dixi med... o hon var sugen på att hänga på... om hon inte skulle jobba.. !

 

Vi hörs lite senare... Måndags kram till Dej     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

19 september 2011 11:14

Måndagskramar till dig med <3

cajsa jussila

20 september 2011 08:29

Tisdags kramar till Finaste Karin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards