cajsadiva

Direktlänk till inlägg 20 september 2011

Shopping runda ......

Av cajsa jussila - 20 september 2011 08:29



Det blev en sån trevlig shoppiing dag med mina Flickor, Dimi & Dixi igår....Vi hamnade i Burlövs Centrum...

 

    Dimi hittade ett par snygga kängor, med super klack! hi   "Snälla kan jag få dom?" bönade hon.. "om ett par år",svarade jag      Dixi fick dessa snygga skorna.. !

 

  Spex o lek var det gott om! ska testa allt,dessa två girls..   

Dixi fick även denna snygga klocka...

 

Dimi fick springa runt i leksaksaffären ...      Lite mer spex...    sen blev det god lunch o fika... vi schoppade i  ett par  timmar... jag kunde  knappt gå!

så ömma fötter... ! hahah...

  mina underbara töser.... alla  fick  vi nåt att ta med hem..

skor klocka smink smycken kläder, och annat smått o gott..

 

vi var nöjda o förbaskat trötta när vi satte oss på tåget...!  

 

 Arek hade lagat fisk till midda, så vi satte oss till dukat bord!

  det var riktigt gott med mycke dill o citron..   !!

sen blev de soffan som lockade... somnade tidigt,där i soffan! hi

 

idag e det ju  tisdag.... ganska  kyligt ute men.. te vattnet kokar lätt på spisen... ska bre ,mej ett par goa mackor...

köpte en mörk nybakad limpa med nötter o frön...

                                                  

               

   sen borde jag ta mina stavar o gå en runda.. men mina fötter värker och ömmar än..... .  trots att jag  i går, pausat flera gånger så orkar mina ben ej att gå så mycket...

Balansen har oxå blivit sämre.. vill helst ha stöd när jag går, utomhus... mina stavar el min dramaten vagn...

Om jag går ensam alltså.. annars håller jag armkrok!   

 

Ska meditera efter frukosten... haft märkliga drömmar där, själar ropat mitt namn i förtvivlan i två nätter nu...

 jag vill se om mina guider kan vägleda vem/vilka det varit..?!    Å t e r k o m m e r     

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

20 september 2011 15:05

Jag är och kommer alltid att vara ditt levande stöd, fysiskt och psykiskt min Underbaraste finaste vän <3

Springa i affärer i timmar, jisses, det absolut värsta jag vet hahahaha.. Men vara med och fika kan jag väl :)

cajsa jussila

20 september 2011 19:38

ÄLSKAR DEJ MIN VACKRA VÄN

 
Sari

Sari

21 september 2011 17:50

åh vilken fin klocka Dixi köpte.Superfin.Jag använder aldrig klocka...Man har ju allt (nästan)på sin mobiltel....Kram till er

http://www.tuulikki.blogg.se

cajsa jussila

21 september 2011 18:13

ja hennes klocka var så fin.. ¨jag överasskade henne lite me att köpa den.. visste ju att hon vill ha den så ;)
jag e oxå så dålig på att använda klockor... vrf vet jag inte, för de finns ju massor med snygga att välja bland:-) kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards