cajsadiva

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

kärleksfulla budskap

Av cajsa jussila - 21 september 2011 09:19



Nu vet jag vem som stört mej  under två nätter!

 

 En ung kille endast 18 år, som gått över sen han tagit en överdos...

jag hade mediterat en stund på dagen o såg då denna kille , han bar en röd munkjacka o hade piercing på ögonbrynet..

 

han sa att " jag har ropat på dej" ..     

 

 

 

han visade mej en motorcross , som han meckade med..

 

han var full av energi  men   ändå orolig...

 

Över att någon här på jordlivet ej kunnat  gå vidare..

jag förstod att det var någon som haft h0nom så kär..

 

Senare på kvällen fick jag ett mail, från  en tjej som saknade sin pojkvän så till den grad, att hela hennes liv stannat upp!

 

"jag förmår mej inte att leva.. vet ej längre hur man gör"

skrev hon..

 

jag  svarade henne med budskap från pojkvännen., som stod vid min sida när jag skrev..     såg ju då att den var den unga killen !

                                                  

           

 

 

 

 Han förmedla , att han alltid fanns vid hennes sida, att han funnit frid..

han sände så vackra budskap , att jag själv  blev  rörd..

 

                             

"ditt hjärta ska slå på jordlivet, jag lämnar dej aldrig"

 

sa han.. de var så fint att mina ögon tårades..!!  

 

I morse fick jag svar från henne..!!

                                                  

                         

 

 

 

hon var evigt tacksam över att jag svarat,  i hennes rader stod det att  för första gången på länge , hade hon kännt  glädje !

 

"jag  kände hans doft  , han måste stått intill mej " ,  skrev

hon..


 

"Han har bevisat att han är med mej"

 

Hon var så överväldigad  över budskapen han gett..

Hon avslutade mailet med ..

                                                  

                   
                                                  

   

 " jag ska ringa hans mamma , hon kommer bli lika lycklig  som jag är nu "

 

       "Han var den finaste killen på jorden  "    

 
 
Ingen bild

Karin Hack

21 september 2011 10:23

Ahh, så sorgligt men ändå så fint..
Fattar inte hur man kan gå vidare efter ett dödsfall.. Usch.. Men man har ju inget val.

Pussar Underbar <3

cajsa jussila

21 september 2011 10:28

Livet går alltid vidare,men sorgen o saknaden finns ju alltid kvar.... Kram vännen Min

 
Lena

Lena

23 september 2011 16:10

Åååå, jag blir så rörd av sånthär, det är så vackert. Tack för att ni delar med er alla som tillåter Cajsa skriva om era upplevelser här, det är verkligen viktigt! Kramar år er alla, speciellt till dig som sörjer!

http://www.wildernessseasons.blogspot.com

cajsa jussila

24 september 2011 08:40

ja vissa budskap är väldigt starka o berörande.. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards