cajsadiva

Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Lite från veckan o i dag.....

Av cajsa jussila - 24 september 2011 08:42



Líte från veckan...  i torsdags åkte vi till höör...

 

det blev en snabb sväng in till  mc donalds..

 

    dimi mumsade i sej en burgare..   medans darlingen läste tidningen...

 

sen åkte vi till vännen, Skorpan o hennes sambo Uffe,det blev  en snabb runda där med..

.   Arek skulle kolla hur jobbet  såg ut, där hans jobbkillar arbetar med att  renover utsidan på deras hus..

de bor så mysigt ute på landet!!

 

Därefter åkte vi till vännen Knorr...

det var den 22 september, för ett  år sen hon miste hennes Älskade livskamrat Tor..

  

en Underbar man , som lämnade jordlivet alldeles för tidigt..

bilden e tagen från deras bröllop.. i juli förra året.. det var det finast kärleksfullaste bröllop  jag varit på...

jag grät glädje tårar hela dagen... så vackert!

Två månader senare, gick Tor hastigt bort..

En stor förtvivlan för oss alla , som fått lära känna denna fina man..  



 


  Knorris med  hennes o Tors ,  bedårandes söta  dotter Madison..   

 

  Vi blev en skara vänner o familj som slöt upp o  besökte gravplatsen.. 

    knorr hade gjort så fint, med ett vacker smides träd..

 

Det var tunga känslor ,saknaden gjorde sej  starkt påmind..

Vi bevarar våra  fina minnen av Tor i våra Hjärtan...

där lever han för evigt..   

 

   I går kom vännen Christine.... det blev en skön dag,  vi tog en lunch på stan.. sen här hemma  gav hon gav mej massage, så skönt...  !

 

      

    Idag fyller hon 45 år grattis kramar till Dej     !!

 

Vi ska ses i kväll, hon kommer in till stan, krogsvängen!   

 

Men först ska jag på tjejträff... träffa de gamla tjejerna från 90 talet!   vi  var ett härligt gäng, som hade skit skoj! hi

Vi ska ses redan kl 16 hemma hos Marie... käka  & dricka gott,  o kolla  på en massa bilder , prata goa minnen!

(jag har plockat ihop 75 fotos från de goda tiden! hii)

 

      Litet axplock...   kusin Linda o jag ...70-tals fest...   

Anna å Jag...

  bitte tina monique jag linda o marie... på en helsingors kryssning...

 

De ska bli så kul att ses  igen... !!   vi blir 9 tjejer från förr... sen drar vi alla vidare till krogsvängen, avslutar kvällen där!  wiiii ... here we comes   !

 

 

Men innan dess ska jag röja här hemma , dra en runda till staden... fixa lite lunch.... kolla i garderoben.. "finns de nåt att ta på sej?"  osv...

Dimi ska va med Eve i kväll... de ska ha tjejkväll dom me  

.....    Några av Eves vänner ska ses o spela spel o käka massa godis.... Dimi Älskar att spela !!   charader, skippo, barn geni.. mm.. finns ju hur många roliga spel som helst! hi

 

Ha en nice lörda.. vi kanske ses på krogsvängen i kväll   

puss o kram !   

 

 

 

 
 
Ingen bild

Anna

24 september 2011 12:32

Haha om det var en försmak av kvällens foto så vet man aldrig hur det slutar haha....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards