cajsadiva

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Återträffen!

Av cajsa jussila - 26 september 2011 09:46


Hejsan kära Du.... Vilken fin måndag... solen skiner o de doftar glädje i luften..   ... en skön Höstdag....

 

Helgen var kanon...Återträffen med tjejerna blev så Lyckad!!   vi träffade ute på landet ,  i Maries fina hem...

hon hade lagat underbart god middag.. inbakad fläskfile  ...

vi hade så mycket att prata om o skratten tog aldrig slut   

 

 

  

härliga tjejer... Linda fattas på denna bild.. (stod bakom kameran) lite synd..

 

                            Linda och Åsa.... (Åsa o jag hade ej setts på över 10 år, hon var lika sprallig o mysig som  sist vi sågs ) hi   fina vännerna  .... Åsa Tina...   Linda Tina o Pia..   Jag och Anna...

Bitte och Linda...  

 

Senare på kvällen drog vi ut på krogsvängen, dans o sång!

        Goa Glada..  tjejer.. hi,..-    

Söta Kicki.... vi har varit vänner  i 24 år...

 

  Kusin kram....   magnus spela o sjöng på stensons...   arek, brosan o de andra grabbarna var där.. här kramar jag Uno min o brosans barndomsvän... han kommer  o hälsar på oss då o då..  härligt me goa gamla vänner... !

 

   Christine kom oxå dit..Hon fyllde 45år denna kväll !   

här  är vi med areks kompis..

     christine  o jag...

 

Hela dagen o kvällen blev så lyckad , vi är alla så nöjda  

                             En oförglömlig afton  

                                   

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

27 september 2011 13:06

Ahh, mysit nu hade de, jag skulle varit där, känner ju också Uno :)

Men de kommer fler tillfällen :)

Puss Underbar.

cajsa jussila

27 september 2011 16:21

Uno han kommer till eslöv då o då:) de får du me börja göra.. komma mera :-) puss o kram

 
Ingen bild

Nathalie

28 september 2011 22:20

Hej såg att du ev kan hitta försvunna saker och skulle vara så tacksam om du skulle kunna försöka hjälpa mig med vart jag har tappat bort mitt usb med massa bilder på som betyder väldigt mycket för mig som jag jätte gärna vill hitta jag tappade bort de i år när jag och min sambo flyttade ifrån varandra de.

Hoppas värkligen du kan hjälpa mig /Nathalie Solin

cajsa jussila

29 september 2011 11:38

hejsan Nathalie, jag gör gärna ett försök:) jag får upp att du finner den.. tror att den hamnat bland flytt lådorna.. den har åkt ner någonstans.. kan tyvärr ej få fram mer.. lycka till! kram cajsa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards