cajsadiva

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Dimis andliga förmåga..

Av cajsa jussila - 28 september 2011 08:37

 

Isöndags var det Mikaeli marknad/tivoli i stan...

 

Massa marknads stånd, o goda munkar...   

 

Dimi och Jose åkte karuseller... !!  

 

 

               Dimi hon skrek av glädje  o skräck... !! hahaha   

 

Jose köpte en peruk, här testar dom några... hih

                                       snyggisar..    

 

Efteråt gick vi till en av stadens restauranger.... för en god middag...  en ung kille serverade...

 

Han hade två namn tatuerade på armen..

Dimi tittade på honom med en koncentrerad blick...

jag undrade lite vad hon hade i kikaren..

 

"det är din mamma o pappas namn va?" frågade hon plötsligt...

Killen stannade upp o hans ögon blev stora..

"ja ,det stämmer" svarade han...          

 

                                                  

                

 

                                                  

              

" har du inget på din bror?", undrade Dimi..

 

killen  log generat... och svarade...

 

"nej jag har inte tatuerat in min brors namn"...

 

"Men du har ju en bror till!", sa Dimi självsäkert

 

Killens blick blev mer o mer förvånad...

jag  och Arek kunde inte hålla oss för skratt...  

 

Även killen brast  i skratt...  och sa,

 

"du har rätt, jag har en bror till"!... hur kan du veta det??

 

"jag är synsk"! svarade hon      

                               

  Killens min blev obetalbar!    han bara  stod och gapade!

 

 "Kunde du verkligen se allt de där?  hur gjorde du?",

 

undrade han ...

 

" jag bara fick upp det, inne i mitt  huvud!",

 svarade hon o skrattade glatt...  

 

  hon blev nog allt, själv väldigt  förvånad! hi

 

                      

                        

idag kommer mina vänner Christine o Isabelle o hälsar på...

vädret är underbart o jag håller på att tvätta någon maskin... hinner förhoppningsvis med en stav runda innan de kommer...    Onsdags Kram från mej... !

 
 
AnnBritt

AnnBritt

28 september 2011 10:39

En sån härlig dotter ni har! Kan tänka mig att han blev förvånad, vem hade inte blivit det!? =)








http://detskiralivet.blogg.se

 
Ingen bild

Karin Hack

28 september 2011 10:42

Men hon är ju bara för go Min egen lilla Trollunge<3

Pussar och kramar.

cajsa jussila

28 september 2011 20:52

pusss från dimi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards