cajsadiva

Direktlänk till inlägg 29 september 2011

solig höstdag med kära besök...

Av cajsa jussila - 29 september 2011 08:37



En grå torsdag vaknade jag till..  inget vidare.. hade ju  hoppats på att gårdagens fina väder skulle  gå i repris !

 

Det var en skön höstdag, solen dominerade hela dan  

 

Fick vännerna Christine & Isabelle  på besök...

 

     

  


jag bjussade på goda räkmackor o kall öl, de var smarrit  !


 

 

    

  

vi njöt av mackan drycken o sällskapet... vi har alltid en massa att prata om

timmarna bara flöt iväg .... så e de jämt när man har trevligt...

 

solen  sken så vackert ...

  

man blir så upprymd av solens värme... dess strålar ger så mycke energi , att det spritter i kroppen! hi

  .

Tack Ni kära, för en mysig eftermiddag,vi ses snart igen!   

 

På kvällen kom Mio och Carro på middag, spagetti med köttfärsås..

jag blandar alltid i bacon paprika grädde tomater o massa basilika, ett

 vitlöksröd e riktigt gott till !   

 

  

alltid fint med kära besök...   Kim  har  oxå tittat förbi , ett par 

gg denna vecka.- hans dotter Celinn har fått hål i öronen!  

 

                 

en liten prinsessa...

  bild från hennes kusins dop.....

  

Dixi o lilla söta Samantha...    (Celinns kusin) ...

 

Darlingen var i Malmlö i går o kollade på Hockey.... !!

Blev bjuden av  byggvaruhuset som han e stor kund  på,

 en hel kväll, i vip båset med mat och dryck,, Nice!

   kvällen blev inte så sen, han kom hem vid 23  

 avslutade kvällen i soffan..

                             

        han o lady snarkade i kapp!   kunde knappt höra ljudet på teven! hi

 

             Nu ska jag käka frukost... Torsdags kram!   


 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 
 
Sari

Sari

29 september 2011 09:26

mmmm....räkmacka e´bara såååå gott

http://www.tuulikki.blogg.se

cajsa jussila

29 september 2011 09:42

jaa och den kalla ölen :-) kram

 
Ingen bild

christine

29 september 2011 14:53

Tack fina vänner för igår. Jämt skoj tillsammans...
God räkmacka god öl mums..

<3<3<3

 
Ingen bild

Karin Hack

30 september 2011 09:31

Fina Christine och goooooa Isabelle <3

O finaste Underbar, naturligtvis <3

cajsa jussila

30 september 2011 12:59

Vi Älskar dej fantastiska Karin..

 
Ingen bild

Karin Hack

30 september 2011 13:56

Ahhhh Cajsa finaste.. De värmde.

Älskar dig med, och er andra, ni vet vem ni är :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards