cajsadiva

Alla inlägg den 15 september 2010

Av cajsa jussila - 15 september 2010 18:57


 I förmiddags pratade jag och Mio i tele,  han

 

 

ville hämta Dimi efter skolan o umgås lite..  

 

 

 

Någon timme senare stod vi tillsammans, Jag Mio

 

 

och flickvännen Carro, på skolgården..

 

 

 När Dimi såg oss, log hon brett , och

 

rusade fram o gav dem båda en stor kram! 

 

 

De åkte  iväg med Mio o umgicks flera timmar.. 

 

 

"en riktig  Lycko dag, utbrast Dimi",

 

 

 innan de åkte iväg..

 

 

Hon älskar verkligen att umgås med  hennes

 

 

syskon.. O de har skoj i hop, mycket bus & mys! hi

 

 

 Dimi är väldigt förtjust i Carro ...

 

 

Det är jag med .. Hon gav/ger   ett enormt 

 

 

 stöd till Mio under hans sjukdoms tid/

 

sjukhus vistelse..

 

                   

                         Carro      Mio

 

 

 

På kvällen kom Mio och lämnade Dimi...

 

 

De åt pasta sallad med kassler o kall sås..

 

 

som jag rörde ihop snabbt..

 

 

Dimi konstaterade att det allt varit en

 

 

  Lyckodag för henne, spelat wii o  myst

 

 

 med storebror Mio..   hi

 

     

  Hittade några söta bilder... :) Dimi å Mio..

 

                                       

 

  

Av cajsa jussila - 15 september 2010 11:25


Hej Kära vänner,ännu en solig dag!

 

 

Har varit ute på promenad o ska

 

 

 strax lägga mej i ett bad...

 

 

men tänkte först lägga in bilder

 

 

 från skördefesten i lördes..

 

 

Det var riktigt riktigt skoj!!

 

 

Ute på landet hos goa vännerna

 

 

Tor & Knorr.. De hade inrett deras

 

 

 lada, så oerhört fint o mysigt!..

 

 

Underbar mat dryck och härliga

 

 

människor.. samt sång & lekar! hi

 

 

     

     jag o Sofia... 

 

     

   Marie & Jag....

 

      

 

   sofia med darlingen Pärsa..

 

  

Det blev  lite skojiga lekar hih

 

som Ni ser..   Arek & Adam..  

 

 

 

Härliga skratt klingades i mina

 

öron hela kvällen! hi   

 

  

 

Brosan, Marie Jag & Ronja.. hih

 

    

 

Här har vi Värdeparet!

 

Knorris & Tor.. Tack, för en sån 

 

Lyckad afton!.. Ni e för Goa    

    

Ovido - Quiz & Flashcards