cajsadiva

Direktlänk till inlägg 4 september 2011

Helgen full av skratt o kärlek..

Av cajsa jussila - 4 september 2011 09:09



    Hej... Hur har Din helg varit.... ?   Hoppas du haft det toppen, med mycket kärlek o värme...   

 

Min helg har helt gått i kärlekens tecken...   Kärlek från mina nära & kära..

 

Hela fredagen fick jag besök av så goa personer... !!

 

På dagen kom Christine o Veronika...

Fick en så fin ängel av Christine o jätte fina servetter av Virre..

 

      '

  Virre e min barndomsvän Maries dotter ..   

sån härlig tjej... vi satt o prata o hade jätte nice i över tre timmar... tiden går så snabbt ,när man har skoj!

På torget fanns  FöretagsMässa.... vi drog dit ...

träffade Brosan ,Magnus o hans pappa Ewert( stora barnens farfar)....

 

  KEG måleri... Eslövs största Målerifirma...   brosan, stans Jurist!   

 

sen gick vi åter hem o lagade midda... Christine o Dimi spexade loss o hade kul...   

    spralliga tjejer hiih   vi hade en sån mysig o rolig eftermidda...

 när kvällen började närma sej,  dök de plötsligt upp , en skara av mina fina kära... !

  mor o dotter (moster och kusin)...   Söta Sandra...

  underbara Girls.. alltid lika tokig kul ihop!   

  Karro Linn o jag....   älskar dessa tjejer     Snyggisar..... Sandra och Dixi    karro en underbar tjej!!   

  sötisar jeje & heidi...   .      

 

En fredag med  skratt och kärlek...     

 

På lördan kom Kevin till Farmor Anka.... !

                                

Kramar  lek o fotboll  i vanlig ordning.. hih

tog precis en bild på honom.. efter frukosten hoppade han till soffan.. tillsammans med Arek o Dimi...

de har skrattat glatt åt Tom &  Jerry...   

        Se så stor han blivit.. under sommaren växer man  bra!

      

 

Dimi har växt över 2cm i sommar..

 

Nu ska jag fixa lite här hemma.. sen bär de ut till fotbolls planen.... Till Lunch blir det Pannkakor me  bär & glass..

 

 ska ringa till Mio & Carro , de Älskar pannkakor! hi

 

   

      

 

igår var de här o käkade lite frukost... Idag blir de lunch och  i veckan kommer de på middag ! hi

 

                       Skön sönda till Er alla   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards