cajsadiva

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av cajsa jussila - 22 maj 2012 13:36



 I dag Döptes  lilla prinsessan Estelle Silvia Ewa Mary....

 

      

en liten sötnos... Efter träningen så fick jag se lite av dopet... Tjusigt !!  

 

Mina tankar går ju så klart till mina barns dop.. 

letade upp några bilder !! hih

 

     

väldigt suddig bild på Kims dop 1987.. min kusin Tina höll honom...

hans namn blev Kim Michell Robin.. 

 

 

   1991 döptes lillbror Mio Maximilian Ewert-jr   

    

Min bror o hans fru Bitte är faddrar/gudföräldrar...

  

kolla in min bror han me den stora svarta "peruken"  ha hahaah

 

1992 döptes Dixi Cajsa Trixibell ..   

  

man kan inte göra annat en asgarva hahaha som Vi såg ut!! 

    

herre jisses hehehehe

 

Nio år senare döptes lilla Dimi Fifitrix Pippi  

    

härlig frilla.. ;) Kim blev Gudfar...

  

så här såg jag ut den dagen.. kort taget innan vi gick till Kyrkan.... hii

 

Nu beger jag mej ut till BomsGlass bar ... ses!!   

Av cajsa jussila - 22 maj 2012 08:20



Vilka Underbara dagar... Wiiiiii man blir på ett himlans gott humör... Vi , familj o vänner har umgåtts o haft super Nice.....

det har varit grilldagar o glassdagar!  

 

 

kusiner o respektive samlade på bomsglassbar!  

 

 

   

Dixi älskar glass me chokladsås!  

 

se vilket härligt smile...   Julian & Jeje... 

      

söta Alva o hennes mamma Eve...  

 

I söndags var vi hos brosan o bitte, det bjöds på grillat!

   

 

Ungdommarna tog ett helt bord.. alla va de så hungriga.. ! hi


   

   

dimi vilade sej lite i hängmattan efter maten... "mamma detta e underbart" sa hon

sen kom bollen fram o de blev en vild match!!

mellan syskon o kusiner hih


    

fick me halva planen o halva laget!  

vi hade en kanon rolig dag tillsammans...  

   

 

Vi Vaaaannnnn!!!  

 

        

Dimi hade fått så fin inbakad fläta, men efter matchen så var flätan lite tillrufsad hihi

 

I går var det dags för midda hos mej igen.. de blev lite midsommar mat

sill ägg korv köttbullar  små kyckling klubbor kalla såser sallad osv...

   

gullungen Julian kom me mamma Sandra..

  

en bild på systrarna vid middasbordet... eve och sandra..

de blev en trevlig måltid, som alltid när vi ses!  

Julian satt i gammelmorfars famn.. (min pappa)

    

han flög hem tidigt i morse till kylan i haparanda.. han var o hälsade på  oss i två veckor, de var mysigt!

min Älskade fina o roliga Pappa..  

Han o hans fru åker  ner till oss i augusti .. de kommer varje sommar o de e helt underbart!    

 

Idag e de ännu en vacker dag.. ska äta frukost o bege mej ner till träningslokalen !

avslutar detta inlägg med min äldsta son/dotter !!  

     

kim på värsta spexhumöret.. "blondinbimbo ville han va"   haha

 

kram o ha en fin dag...    

Ovido - Quiz & Flashcards