cajsadiva

Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

födelsedagar, pasta o kyrkokör...

Av cajsa jussila - 10 februari 2011 16:19


Torsdag... 10 februari..

 

Sandras födelsedag!!          

 

 

       

       Grattis hipp hipp hurra!!!   

 

                     24 år i  da´

 

   

            

 

        I går firades Lillebror Ville , 22 år              hipp hipp hurraaaaa   

 

                         

 

     Åter till idag.... var på ica med svärdottern Carro ..

 

                                    

 

 

 

vi handlade ingredienserna till våra tänkta  middagar..

        Carro & Mio ska äta Tacos.. mums..

 

 i detta kök ska vi äta bandpasta med pastasås... tomatsås med bacon svamp purjolök & oliver...

 

  tog med kameran till fritids idag...

 

    

 

             

          Dimi o hennes söta vän, de som e så gulligt med dom e att det alltid blir kramkalas, när de två ses...   

 

                

 

                                  lady o dimi

 

 i morn kommer Kevin till oss! han stannar  hela helgen..  

           

 

helgen är fullspäckad.. i morn blir det  en runda till leksaks affären.. o fredagsmys..på lördag ska vi på barn kalas!  

 

 

            

    Tösen Alva firar hennes 1års dag!!  

 

 

      På söndag ska vi åka till Lund..

 

 på Gudtjänst!! jodå, ni läste rätt! ihi

 

Arek som är katolik, åker gärna till kyrkan då o då..   släkt o vänner träffas o efter gudtjänsten så blir det fika me prästen o släkten!     

faktiskt mysigt!!

 

jag gillar verkligen kyrkor, de ger  sådan fridfull ro  och  värme..

 

kan sitta hur länge som helst där  o "bara vara".... jag och Dimi går i bland och tänder ljus för våra nära & kära på andra sidan..

        

 

 

Nu ska jag börja röra i grytorna.. Dimi ska även bli klar med läxorna och äta.. sen är det dax för sång..           det är kören  ikväll!   

 

Men innan jag avslutar för i dag,, så måste jag bara visa er , en bild som togs samma sommar, som jag och arek träffades..!

Hans kompis skickade den till mej idag,, hade aldrig sett den tidigare!

 

     

 

 mario, peter(areks lillebror), rafael, dixi, jag och arek.. !! se så liten  Dixi är! hih såå söt..   

 

kram!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards