cajsadiva

Alla inlägg den 16 december 2011

Av cajsa jussila - 16 december 2011 14:14



I går kom Dixi hem från Egypten..   varit där endast 7 dagar men oj vad saknad hon varit här hemma !

 

  

det var ju inte precis någon Vanlig Taxi  , som körde dom till flygplatsen  suprise!! hi

 

    

Dixi o hennes pappa åkte tillsammans med nära vännerna.. Sari & Pontus (mor och son)  de hade en  super trevlig vecka.. Tror jag de, med bad  kameler o sol !!    

    

här bodde  dom... niceeee...   

  

Dixi o Pontus kära o nära vänner , som hängt ihop sen de var små.. !   

 

  

muhammis mostafa o muhammed.. !   

 

Under denna som vecka som Dixi o Mange varit iväg så han sonen Mio köpt egen lya!

en bostadsrätt  som han o flickvännen ska flytta till..

 

     

Grattis till Ert nya Bo... !!   i mitten av januari -2012 bärs flytt lådor ut från föräldrahemmen.. vilken tomhet de kommer bli ... men vi ska nog allt hälsa på.. ofta!   hih

 

Igår kom även Celinn o Kim ..vi lagade korvstroganoff... de gillade hon!     

en go tös !   

 

jag har legat ett par dar i mega dryga snuvan.. attjooo...   inget vidare alls.. tviiii

inte varit utanför dörren sen i måndags.. Vill Ut!!!

laddade batterierna extra i går med ett långt bad och  soffläge flera timmar..

'men känner mej inte helt hundra i alla fall..   

Borde ut o köpa klappar  

Tomten kommer ju snaaaaaart!!! shit rent ut .. de blir till att stressa, i alla fall..

jag som hoppats o trott jag skulle få slippa JUL STRESSEN...   

 

Men de e ju tur att de finns Nät Shopping!!   yeeeeeee

har handlat nerbäddad här hemma , på nätet, det blev  ett par fina klappar ..               super gla   tralala...

 

Dimi tog kameran i går o fota ... "mamma det ska ju sparas o  minnas, så fint vi hade" sa hon    hih

    

liten del av vår jul-ängla-familj..

  

 

 

något som jag tycker är fint, e min hemma gjorda pasta sallad..

 krämig o go   hehe

 

             

  

Har inte orkat äta så mycket dessa dagar..... men ett par tuggor pasta sallad, får man Alltid ner!! ihi

 

Har lovat att gå upp till grannarna i kväll... fick ett sms från dom i går kväll..

 

Snääälla Cajsa, du måste kolla denna lgh., knackade två gånger på dörren nu, men ingen där! börjar fan bli rädd, usch känns att något är här o så.. "

 

Självklart ska jag kolla,  de har tidigare känt av någon o sett skuggor svepa runt i deras hem...

men eftersom jag ej mått så bra så bör jag  vänta tills  min energi är tillbaka..   annars blir de inget bra... risken e att all min energi försvinner!


När jag läste smset, så fick jag upp en man med huvudbonad stå vid en sjö....

mannen vill att jag tar kontakt, eftersom han steg fram så snabbt, samt att hans energi kändes stark..

just därför ska jag avakta , så han ej tar hela min kraft nu när jag e lite matt!

... man måste ha god styrka o balans inom sej...  


i kväll blir det samling i vår soffa för att se

.... SVENSKA HJÄLTAR    på tv4 kl 20.00

ett fantastiskt program där de hyllar våra fina vardags hjältar...  

de blir mycke värme i hjärtat  o många tårar  ...   


Dixi kommer oxå ,  saknar henne såååååå , inte  kramats på en hel vecka.. !!

L ä n g t a r   

 

i morgon kommer min fina vän Kerstin till stan..! hon bor i Karlskrona, vi har ej setts på läänge.. men vi håller kontakt med sms o samtal.-     

 

 Kerstin har jag oxå saknat så förbaskat mycket!!

 att få krama om o se hennes härliga leende...   

 

så kära vänner, krama dom Du  Älskar o ha en fin kärleksfull Fredag   

    

 

Ovido - Quiz & Flashcards