cajsadiva

Alla inlägg den 19 december 2011

Av cajsa jussila - 19 december 2011 08:39



God morron.. ljusen i granen skiner upp morgonens mörka rum...

 

                      men de e vääldigt tomt Under granen! endast ett fåtal klappar ligger där..      

eftersom jag legat sjuk förra veckan så har jag kommit efter!  

Idag åker jag o mina döttrar ut på ett köpcentrum , ut på värsta klapp jakten! hi

måste få   allt inhandlat idag...  

en bild fr förra julen, då var golvet under granen full av klappar!  så de ska va  

Till onsdag måste allt vara klart... all julmat ska stå i kylen , julbaket ska ligga i kakburkarna, och klapparna som sagt ligga  Under granen! hi

 

på onsdag kväll ska vi till min moster...   

det har blivit tradition att jag ,mina flickor o mina kusiner firar Jul hos moster Bibban..  M  y c k e t    m y s i g t    

 

                                  

 

  

 

bild från förra julen... kusiner o tomten  ! hi

 

på Torsdag ska jag själv ha bjuding, jag Dixi o Dimi ska göra en  smörgåstårta!

hi bjudit hem mina kära grannar o deras önskan var  " Snälla Cajsa, kan du göra en smörgåstårta"?    Eftersom jag är Snäll, så   Självklart kan jag det!   

 

 

 

 

vi blir ett gäng flickor o kvinnor som kommer äta gott ,bara mysa o rå om varann     en kväll i Julenstecken,  även om julmaten byts ut  

 

Julafton firar vi hos Brosan o Bitte... vi ska spela julklapps spelet  o även då njuta av all mat o sällskap.. vi brukar ha jätte trevligt!

  

här e förra årets glada julfirar Gäng..   

 

Nu ska sätta fart .... meditation en kopp te    !   

Skön da till er alla... kram  

 

Skapa flashcards