cajsadiva

Alla inlägg den 29 december 2011

Av cajsa jussila - 29 december 2011 16:29

  


Nog har jag allt hunnit med lite andligheter under Julen...     

 

Pratade med en kvinna som under en längre tid,  känt av påträngande energier i hennes hem,

 

" jag känner så tydligt att någon står bakom mej" sa hon bestämt.

 

"kan det vara min man?" frågade hon....

 

ja, svarade jag i samma stund som en andlig man steg fram...

han hade bred mustach  o mörkt hår..

 

han stod i en vacker  äng med  massa ängsblommor,  vackra fjärilar flög runt..

 

                               

 

 

en liten flicka stod vid hans sida... hon log försynt o gömde sej bakom honom..

mannen tog henne i handen ó började gå på en mindre väg, där på ängen...

 

"det är  Min man o våran dotter Anne-maria, sa kvinnan..

 

Bilen fick sladd i en kurva, det var väldigt kallt &  halt , vi bodde då i Finland", sa hon.

 

"jag flätade alltid hennes långa hår, hon var så snäll...

 

mamman berättade att Anne- marias hund, blivit sjuk o fått avlivas kort efter..

 

"jag tror hon sörjde ihjäl sej , sa kvinnan...

 

hon förklarade att  hunden kicki, slutat äta efter Anne-marias bortgång..'

 

"vi fann henne liggandes på lekstugans veranda"..sa hon

 

jag såg en mindre hund springa runt på ängen..

 

 mörkbrun med härlig energi o viftande svans!

 

"var Kicki en tax?" frågade jag..

 

"jaa, det var hon!" svarade kvinnan med upprymd röst...

är dom tillsammans alla tre ? undrade hon

 

javisst är dom det, svarade jag..

 

                                     

 

hennes  finaste & käraste var  tillsammans i ljusets vackra land...'

där kärleken håller en varmt om hand...  

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards