cajsadiva

Alla inlägg den 26 december 2011

Av cajsa jussila - 26 december 2011 16:57



Massa Julmat på stora fat ... en Julafton med släkt o vänner...

då man den bästa Julstämningen känner...


  

  

Josef & Sandra väntar smått.... nu hon 5 dar över tiden gått...

  

Julklappspelet höjer tempraturen... att få rätt siffror på tärningen, ger turen..

att välja ett  paket till Mitt... fast en medspelare kan lätt få det till Sitt.. hih


  

jag fick skumpaglas.. fler än tio.. de gav jag till sonen Mio...

  

Döttrarna mina älskar JUl ... den e ju så kul  !


vi var 15 julglada som firade kvällen ihop... de blev mycke sång skratt o glädje rop  


hela veckan har gått i Julfirandes tecken...har känt sån julglädje i hela hjärtsäcken  


de har verkligen varit JUl i våra hus o en massa Bus!!..   

  

här brottar mina kusiner  Challe , Jonas  och hans son Oskar ner mej! hade inte en chans haha

 

fler av mina kära kusiner... Jennifer med bror Jocke och hans son Wilmer..

  

kusinerna Linda o Challe...

kvällen var full av goa kusiner hiih..

  

Kusin Johan med hans söta sambo Helene...

  

Dimki gav lady en stor Julkram...'

  

här e jag med mitt kusin barn Adam..han e min favorit!   




bland nära o  förbaskat kära har Julens firande  varit ett enda lyckorus




glögg mat klappar kärlek o  tända värmekrus...


  


Nu e Julen över.... lugn o ro man behöver... ladda batterierna inför nyår

då  vi skumpaglasen mot varandra  slår...


Skålar in de nya året , med glitterting i håret....

tillsdess... sänder jag kramar  till både stora o små...

Alla en kram från mej ska få!   








Ovido - Quiz & Flashcards