cajsadiva

Alla inlägg den 23 december 2011

Av cajsa jussila - 23 december 2011 09:42



Dagarna rusar i väg..- har haft en del att stå i... shoppat klapparna klart...

 

njaaaa har tre kvar  som ska vara till julklapps spelet!   

 

                    

 

jag o Dimi var på Leksaks huset Jättekul o köpte de sista klapparna...

 

  

nalle puh fick en Stor Bamse Jul Kram !

sen har vi firat Jul hos moster Bibban... tillsammans me kusiner och barn..

  

Dimi anna dixi  tina och adam

  

  

Lilla Goa & Glada Celinn var oxå med... hi

 

  

Liten mysig gran o många klappar !   

 

 

 

vi fick alla fina julklappar...  o flickorna ville sitta i Tomtens knä...

Tack Moster & Tomten för de fina klapparna!

 

  här e moster o hennes dotter jeje..   

 

hon bjöd på   en jätte god

skink ostpaj.. och  

ostbricka me vin o goda kex  !

 

Igår bjöd jag hem mina söta grannar....   

    Abbe mamma Eva Ardita & Dixi.... jag hade lagat en smörgåstårta, som de önskat...

  

med masssa räkor  hih vi hade mycket mysigt o trevligt....

men kvällen avslutades inte för sent... kl 22  hade jag o dimi på oss  pyjamas, o låg i soffan kollade lite på sagan om ringen... en  lyckad fin da...    

 

idag ska vi i väg en sista tur på stan.. lägga revbenen i marinad o laga janssons..

 

använder yoghurt, honung,japansk soja och ingefära..

      

 

men först ska vi äta frukost.... Smörgåstårta !!   hih

 

  

idag kommer vännen Isabelle o hälsar på.. !

även mina barnbarn Kevin o Lian ...        

Önskar er alla en fin Lilla Julafton... me massa gott o mycke kärlek!  

 

Ovido - Quiz & Flashcards