cajsadiva

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Ella busar o vill ha uppmärksamhet...

Av cajsa jussila - 9 maj 2012 08:35



                                  

Nu har både Arek o Dimi märkt att Ella är tillbaka... !!¨


häromkvällen satt Arek vid datan, teven var stängd...

Lady satt brevid honom i soffan, men började blir orolig o hennes blick följde något..

Arek blev uppmärksam på det ... o plötsligt tändes teven!

han kände tydligt hur någon fanns i rummet!

 

dagen efter berättade han för mej... "flickan är tillbaka"...

 

Dimi upptäckte Ella i helgen... "mamma någon följer efter mej, jag tror det är Ella" sa hon... jag nickade , visst hade hon rätt...

 

      jag tror att  "Ella  bara kommer o hälsar på" ... för jag hjälpte henne över och såg henne omfamnas av bror o moder..

 

                            

 

hon är inne i ljuset o behöver ingen hjälp att ta sej dit.. men hon vet oxå att hon kan komma tillbaks!

 

  Min pappa  har kommit till skåne... han bor i Haparanda...

det är jätte kul att han är här!   

pappa o hans underbara fru Tuija.. de har hållt ihop över 24år..  

lillbrosan Ville bor oxå i Happis... han e super rolig!

  

dixi med morbror Ville..   

Pappa med familj kommer hit  i sommar .. men pappa brukar  ta en ensamtur, hit till oss en gång om året... 

 

I alla fall så satt jag  Bibban o Pappa här  hemma o fikade i går..

då hörde vi alla tre väldigt tydligt hur dörren öppnades o att någon kom in..

Men det fanns ingen där!

Både pappa o moster  tittade ut mot hallen. "vem var det som kom?" frågade moster..

pappa svarade... "vi fick en påhälsning"


Min pappa är oxå medial !

fick ingen chans att fråga om han märkt av Ella...

                                                  

                                               

idag kommer pappa  o brosans familj på middag...

ska ta tillfället i akt o fråga då!  

 

Ella är Inte någon släkting till oss , utan en flicka som bott här , har tidigare fått upp 40 talet-

eftersom jag inte har hennes efternamn så är det svårt att efterforska..

jag hoppas på att hon ska ge mej fler ledtrådar!

 

                                                  

           

 

igår umgicks jag me pappa o sen på kvällen var det träff me mina söta grannar....

  

Dixi var oxå med...   

underbara tjejer/vänner...  

 

nu ska jag dricka en mugg te o svara på en del mail...   

tack alla ni som skickar!  

 

 men innan jag avslutar så vill jag sända en varm hälsning till min fina vän...

 

    

   

                     Fantastiska Karin       

 

 

Hon   fyllde år igår...          Grattis Vännen!

 

                              Älskar Dej........................... Massor!     


                 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

9 maj 2012 13:09

Ahhhhhhhhhh Underbar, tack så mycket för hälsningen. Du är bäst och du vet att jag älskar dig med. Du verkligen njuter och tar varar på livet. Aldrig en sur min, dålig dag eller skeptiskt mot något. Fler skulle varit som du <3<3<3 (inkl mig själv)

Pussar finaste Underbar!

cajsa jussila

9 maj 2012 15:32

tack du Fantastiskt härliga o vackra VÄn...

Din vänskap betyder så mycket...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards