cajsadiva

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

En Bra Helg

Av cajsa jussila - 29 oktober 2012 11:29



  Helgen har varit trevlig.. det har varit middag klassfest och födelsedags firande!

     I fredags hade Dimi med sej en klasskompis hem.. sminket o plattången åkte fram! Flickorna fixade sej inför klassfesten , de var pirriga o glada;)

 

 

kanske en blivande frisörska;)

 

söta tjejer, de blev nöjda med kvällen, mycket dans o godis!! hi

 

här hemma hade vi middags bjudning.. jag lagade pasta penne med krämig skinksås, vitlöksbröd o sallad.- mycket omtyckt... oftast e de enklaste godast!   

 

         

vännerna Ardita o Christine kom o åt...

   

 

mickas och moster bibban.. (mickas e christines sambo)

 

      

               min darling o jag ;)

 

                              


     

här sitter flickorna o kollar på dansen fr klassfesten:) 

 

Mio och Carro tittade  oxå förbi,  senare på kvällen...

 

Vi hade en mysig fredags middag.... god mat o gott sällskap. ..

vad mer kan man begära?! ;)      

 


Lördagen var vi hos kusin Sussie och firade hennes 45års dag...   

 

det är exakt en vecka mellan oss.. Hon bjöd på en fantastisk Chili Con Carne gryta, o riktigt goda bakelser/ budapest längd med blåbär o en med jordgubbar... åh vad gott!

      

 

Vi var några stycken som lade ihop det blev  biljett till  Lena Ph showen+ hotellpaket!

 

                     

sussie blev super glad över denna Present!

hon  åker  till Göteborg o njuter av showen tillsammans med dottern Linn..

 

                         

underbara .. Mor & Dotter   

 

Sussies firande blev verkligen toppen!

vi blev som vanligt en soffa full med nära o kära hih..

    mostrar systrar o kusiner.. glatt gäng:)

                                                                              

 Sussies mamma , son osv var oxå med o firande.- men som vanligt, var   det  alltid samma linslusar som ville vara med på bild! hehe

      Jag o Darlingen hamnade på bild tillsammans två gånger denna helg!   hihi

 

      

   

 

        igår var det ju  söndag, vi  bara slappa framför  teven o  kollade på en massa repriser;)   skön avslutning på en fin vecka...

 

O veckan började även väldigt  bra,  för i  förmiddags fick jag   ett samtal från sonen Kim, hade mådde bra o lät pigg.. vi pratade en halvtimme .

 

  Helt klart den bästa starten på denna vecka!    

 

jag blev alldeles varm i mitt hjärta o ögonen tårades, som jag saknar dej, Min son!

 i kväll kommer jag somna gott , nu har jag  fått höra hans röst o de ger stor tröst..  

 

Kram & Kärlek till DEj                                                           

 

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

31 oktober 2012 15:58

O mitt FIIIINA kort såg du inte, du har nog kastat de med reklamen :)

cajsa jussila

31 oktober 2012 18:31

du kommer ej tro detta... :)) men jag letade febrilt i reklamhögen o hittade kortet!! hahah helt otroligt :-)) puss o tack

 
Ingen bild

Karin Hack

1 november 2012 12:36

:))))

cajsa jussila

2 november 2012 11:47

ha en helt Underbar helg.. med massa Mys :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards