cajsadiva

Alla inlägg den 8 november 2012

Av cajsa jussila - 8 november 2012 10:02



              God morron.. det är en kall regnig Torsdag.

Dimi o klassen är på utflykt i skogen..det blev till att plocka fram termobyxorna,

dom värmer gott  idag! 

 

Själv sitter jag under ett täcke o med mina lila raggsockor som värmer  fötterna skönt!  

Kroppen känns lite mör, sovit illa.. Mitt sovrum e ständigt kallt o energi fyllt!

 

jag har under åren haft flera  själar som besökt mitt sovrum, har fått kontakt med dom flesta  själarna, som visat sej vara mina guider..

 

Nu under en längre tid  har en kvinna hållt till i rummet... jag har sett henne tydligt o energin har känts rofylld, men trots det så kan  jag Inte sova där inne!

 

Jg vaknar av ständiga mardrömmar!  

jag drömmer om bränder !

 

vaknar förskräckt av att jag försöker ta mej ut!!

när jag vaknar så e rummet isandes kallt.. jag känner då tydligt att det finns en ängel i rummet..  hennes närvaro lugnar mej, för stunden.

 

 

Men  bär med mej tankar o funderingar om  mardrömmen sen under dagen,

 

 varför återkommer  den , så fort jag sover i mitt sovrum??

 

har mediterat o sökt efter  svar....  

                                                                            men ännu har ingen svarat mej... 

Tillsdess, så sover jag i Soffan!   

där sover jag skönt utan kyla o mardrömmar..   

   

     

                       

Igår var det Onsdag,  många väljer att kalla denna dag för "Lill Lördag"..

vi brukar samlas här hemma äta gott o umgås..

 

runt matbordet i går blev vi 12 pers både vuxna o barn... !! jag lagade fläskfile gryta och stekt potatis.

 

       

såsen blev väldigt gräddig o god jag brukar lägga i några matskedar gele, de ger en söt  rund smak..    Alla gillade grytan o jag trivdes !  

 

Senare på kvällen, när de flesta gått hem o Dimi somnat så hade jag en "mindre sittning" för Dixis Pojkvän Erik, jag vet inte alls mycket om hans familj o så ..

 

                      DEt jag vet är att Erik har ett bra energifält!

                                                                                                              

                                             

 


   energifältet ändras ju genom livet o hur man mår,  de kan bli blockeringar genom traumatriska händelser,  eller annan negativ påverkan...

 

Men oftast har vi balanserade energifält.. DEt e vad jag upplever  i alla fall ;)

 

               

  I alla fall så blev Erik väldigt förvånad över saker som hans släkting förmedlade..

 han bekräftade att det var sanna budskap...


Om han ger sitt samtycke så skriver jag ner förmedlingen här ..

 

Idag är det även en Sorgsen dag... En nära vän till oss i familjen,har lämnat jordlivet alldeles för tidigt... Idag är det begravning o de känns ledsamt i hjärtat...

mamma  o mina mostrar ska gå dit..

 

 jag  o brosans familj har skickat blommor, till kyrkan...

 

            

 

han kommer alltid leva kvar i våra minnen... 

Sänder alla kärlek o Tröst till hans familj..   

 

        Varm Kram till Er Alla.. Livet e Skört  ...Njut av varje Dag....  


Ovido - Quiz & Flashcards