cajsadiva

Direktlänk till inlägg 8 december 2012

Tidig Morgon...

Av cajsa jussila - 8 december 2012 11:02

Lördag morgon.. Pojkarna Kevin o Lian (mina barnbarn ) vaknade 05.00 i morse!!

 

de var Inte roligt att vakna så tidigt en lördag morgon!   

 

Gick upp o bad pojkarna att försöka  somna om.... de låg kvar i sängen en timme. ...

'

Jag steg upp o kände mej absolut inte utvilad.. haha  

 

Fick i mej en snabb kopp  svart kaffe...       

 

 det  funkade.... vaknade!!    hihi

 

     Barnen satte sej i soffan för att titta på julkalendern ...

 

     

                                                morgon pigga Ungar! 

 

Det blev frukost o morgon bad... Nu spelar dom wii spel.. o jag passar då på att skriva några rader här på Bloggen....

 

    Gårdagen var lugn de blev samling i soffan x factor... 

 

           

Grattis Awa Du e helt Fantastisk!  Liten Tjej med en Stor Röst   

 

     Brosan Ville e kvar i skåneland.. vi har väldigt skoj ihop!

   

        

       Ville o Ardita.... 

 

                                     

här ser ni hans första tatto... :) han e helnöjd! 

Den gjorde han här i Eslöv.... :) 

 

 i går var han ute me Mio o hans kompisar... de har varit fullt upp hela veckan för honom, träffat  massa släkt o vänner;) 

 

    Idag ska jag laga kyckling gryta med ris.... Darlingen e på jobb... den stackarn jobbar jämt... hela veckan har han varit  o hjälpt en vän till oss att isolera hans hus..

 

Vattnet frös o de blev väldans kallt i stugan Brrr..men nu e de snart isolerat o varmt:)

 

 

I februari månad får han nycklarna till huset..!

                        

 

 Tänk vad han ska jobba o slita då !

                                              huset ska  ju byggas ut.... 

ritningar o fler detaljer kommer!  


   

 


 har mediterat i går o det kändes som att jag flög uppe  i himlen.. 

märklig känsla o svår att beskriva..  

 

           

 

blev avbryten av telefonen.... :/ så jag gör ett nytt försök i kväll om jag orkar.. 

kan ju hända att man somnar vääldigt tidigt   att vakna 05  på morronen,

e inget jag ofta gör! hih 

     

hoppas energin håller i sej...hade ju tänkt ha en skön kväll me darlingen, efter att barnen somnat...käka nåt gott, kolla på en bra film , ligga nära intill varann..   

 

Celinn var här i veckan , sov över... Min mamma hade stickat två set av  mössa raggsockor o halsdukar, till henne .. Jätte fina o varma! 

     

 

                                   

                                       hon är mitt minsta barnbarn.. söt varm o go ! hi

 

     Nu ska jag fixa lite lunch ,,.. korv med bröd..

    tillbehör blir det rostad lök o gurkmajonäs!

 

Efter Lunchen drar vi  ut i Snön... Vi har mycket snö här i skåne!   

 

 

                    

 

ha en skön lördag kära Du.. vi ses snart igen!              

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards