cajsadiva

Direktlänk till inlägg 14 december 2012

fina fredan e här:)

Av cajsa jussila - 14 december 2012 13:12



För en stund sedan så  hade jag en skön meditation... jag blev omringad av Änglar

 

                                                    

 

jag såg speciellt två flickor runt 6-8år ... så söta o glada... !

 

de tippade på tårna som små ballerinor.. o deras skratt berörde mej så!

 

kom på att jag plötsligt grät.. tårarna bara rann ner på min kind... 

jag kände så mycket kärlek o lekfullhet  från dessa två vackra Änglar.. 

 

                                                      '

                      Det är verkligen  VardagsLycka att ha Änglar omkring sej... 

 

 

Igår var Dottern  Dixi o Hennes pojkvän Erik här, vi umgicks någon timme sen skulle de åka hem o packa... På söndag flyger dom till Thailand... 

       

 

 Dom åkte sen vidare hem till Erik han kommer i från Ystad.. där stannar dom tills de bär iväg till Thailand... DEt blev många pussar o kramar  igår ,  känner redan nu innan de ens har åkt... Att jag vill så gärna krama dom igen!!               

 

 

                     

                           " Åh vad jag kommer att sakna min stora Tös !"

 

             '                                 

 

Ikväll är det Tjejmiddag igen... hemma hos vännen Christine, hon bor i Höör...

 

                                   

 

jag o christine träffades för över 5 årsedan på rehabiliteringen i höör, Orup..

vi var där under några veckor, jag för min nerv o muskelsjukdom o Christine för hennes Ms.. under dom veckorna så växte en  stark djup vänskap upp mellan oss...

 

hon e en av dom Bästa o Närmaste i mitt Liv..   

 

Christine arbetar på en vårdcentral i receptionen,

så hon e  " vår  sjukvårdsupplysning, henne ringer vi när vi e sjuka" hihh

 

Hon har 4 barn,  tre pojkar o en dotter....  fr 14-26 år... 

Tre katter o en Sambo...   

 

det ska bli jätte mysigt att åka hem till henne  i kväll tillsammans  med dom andra tjejerna... vi har ju så förbaskat skoj i hop!! hi

        

eftersom det snart e Jul, så ska vi spela julklapps spelet... vi har köpt varsin klapp som vi ska kämpa o spela om hih...

det jag köpte ..Vill jag själva ha!    De var fina saker  o skulle passa fint i mitt hem! jag kan ju tyvärr ej avslöja vad det är ... men en ledtråd kan jag ge.. 

" det är något vitt" !!   

 

 Dimi ska vara hemma hos storebror Mio.. hon älskar att vara hos honom o Carro...

 

    i morgon blir de mys kväll med darlingen.... de längtar jag till!   

 

              

 

puss o kram kära vänner.. vi ses snart igen.... ha en fantastisk fredag!   

   

                                              

 

 

 

 



 
 
Ingen bild

ida

15 december 2012 13:03

Hej! Min mamma har tappat bort sin plånbok, vi har letat överallt men den är borta. Hon har alla kort i den så vi vill gärna hitta den. Kan du se vart den är ? Mvh ida

cajsa jussila

17 december 2012 09:53

hej ida... jag får upp ett rum med stora fönster... hoppas det är i ert hem,.. lycka till.. kram cajsa

 
Ingen bild

Karin Hack

20 december 2012 16:13

Hej Underbar, på tal om små änglar, läs denna blogg, fruktansvärt..
Hoppas och tror att Julia är och hälsar på sin mamma Helena..

http://minbebis.com/blogg/helena76/

Pussar och kramar.

cajsa jussila

30 december 2012 11:33

hej ja det är en fin gripande blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards