cajsadiva

Alla inlägg den 29 november 2010

Av cajsa jussila - 29 november 2010 13:38


Idag börjar Mio på hans sista cellgiftsbehandling!!! känns underbart att vi är på mot ett slut i all behandling...

 

I januari ska han börja strålningen... sen ska det vara över!!

 

Mio han längtar sååå..

 

  

 

Han ska vara inlagd hela veckan ..

Dimi fick hög feber i går kväll o jag har fått halsont.. så vi får hålla oss i från Mio.. så han ej drabbas av någon infektion...

 

men de gör ont i en... jag vill så gärna var där på sjukhuset med honom...

jag vet att han tycker det är jobbiga dagar.-

men nu e de slut spurten..

så han kämpar på. snart ska han kunna leva ett normalt liv igen... återgå till arbetet, umgås med vännerna, träna , ja  göra allt  han känner för!  

 

    

 

 

önskar er alla underbar måndag.....   

     

 

Av cajsa jussila - 29 november 2010 13:09

Så himla trist!!   

 

Råkade snubbla  pga mitt ryggbesvär som ännu ej blivit bättre...

 

Mitt snubblande , blev katastrof...  te muggen  stod på skrivbordet.. så for jag rakt över muggen o den i sin tur for rakt över min nya fina data!!!!!! 

 

'e de klokt!!??? förjäkligt... tangentbordet dränktes av  te!

vände upp o ner på den o torkade med en fön... men den var körd.. åååhh sån otur. snyft..

 

Nu lånar jag Areks...

 

självklart har jag försäkring men ändå... datan var ju alldeles ny ... Min fina födelsedags present av fina vännerna o familjen..

 

Här kommer några bilder o rader fr fredags..

väckte Dimi strax innan sju me ljus  frukost och paket..

 

 

   

..." Hurra vilken bra morron!" utbrast hon ihi..

 

    På kvällen kom nära o kära o grattade...

 

  

 

   Dimi fick ett roligt spel i present så vi samlades runt bordet ... hi

 

mormor Bitte me Tösen o Dixi..

 

 

Mamma Linda o Celinn...

 

kära paret Mio & Carro... 

 

             

 

                  vår fina 9 åring!!    

 

 

              Gotte Grisarna Sofia & Dixi...

 

det var en jätte trevlig kväll med glass, bär o annat gotti gott.. ca 20 glada gratulanter kom o firade glatt.. Tack!!     

Ovido - Quiz & Flashcards